Ow, dat wist ik niet. Dank voor de info. Bracht zeker te weinig op, voor die anderhalve kip dat er per uur langs rijdt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Trajectcontroles zijn verwijderd

nouquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat wil je
Waar blijft dat kleurtje?

Haha ja, maar er staan nu af en toe flitsauto's zeiden ze... Nog geen 1 gezien overigens...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Dank voor de info. Bracht zeker te weinig op, voor die anderhalve kip dat er per uur langs rijdt.

Ik vind de drie niet zo leuk. Hele harde muziek enzo.... En ik ben er eens uitgegooid door de uitsmijters, dus heel prettige herinneringen heb ik niet aan die 3 tenten daar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo reis terugje kan tot 6 uur prima in dat kroegje onder de drie blijven tanken hoor
en dan rijden de treinen al wel weer

Je weetz.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meisjes die zich kwetsbaar opstellen

quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind de drie niet zo leuk. Hele harde muziek enzo.... En ik ben er eens uitgegooid door de uitsmijters, dus heel prettige herinneringen heb ik niet aan die 3 tenten daar.

Waaah ... ik wil ook neuken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:18 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het jaar dat Tong en Yvonne gaan neuken.

Ja was nog een hele toestand. Aangifte doen bij politieburo aan de Rademarkt... Toen in politieauto naar het centrum, uitsmijters werden door de agenten opgehaald en 'aangesproken'..... Allemaal mensen kijken enzo, zaterdagnacht om 2 uur 's nachts, stikvol mensen......quote:

ze hadden je gezicht ook verbouwd of zo ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja was nog een hele toestand. Aangifte doen bij politieburo aan de Rademarkt... Toen in politieauto naar het centrum, uitsmijters werden door de agenten opgehaald en 'aangesproken'..... Allemaal mensen kijken enzo, zaterdagnacht om 2 uur 's nachts, stikvol mensen......
Was best wel enerverend.

Nee, gelukkig niet. Gewoon een onprettige woordenwisseling.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hadden je gezicht ook verbouwd of zo ?

Neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weetz.
Heb je met vuurwerk gespeeld vannacht?

Baas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik stond buiten, dronk bier en at een frikandel

Ik át eigen gebakken oliebollenondefinieerbare vormen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee![]()

Heerlijk zo'n Jos Brinkiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik át eigen gebakken oliebollenondefinieerbare vormen.
Nu heb ik zin in frikandel.

Ben jij goed in bed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik át eigen gebakken oliebollenondefinieerbare vormen.
Nu heb ik zin in frikandel.

Eej, moest je niet je forum modereren?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee![]()

Nee, ik was onder de mensen. Echte mensenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eej, moest je niet je forum modereren?

Maakt niet uit. Waar het komt is het toch donker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ėk ben echt bij 7 winkels geweest voor zo'n ijsschep waar je in moet knijpen. Maar die verkopen ze niet meer nu heb je moderne schraap ijschepjes.![]()
Heel lastig om zo'n bol rond te krijgen zonder zo'n ding.

Huh Wat is dat nou voor een vraag aan een meisje?quote:

gewoon bij de freekin blokker of zo xenosquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ėk ben echt bij 7 winkels geweest voor zo'n ijsschep waar je in moet knijpen. Maar die verkopen ze niet meer nu heb je moderne schraap ijschepjes.![]()

De Blokker heeft ze vast wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:

Je wilt niet weten hoe ik mijn huidige vriendin heb versierdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huh Wat is dat nou voor een vraag aan een meisje?
die stel je nog niet eens in de kroeg aan je bait....

Neuken of pizza eten? Of hou je niet zo van pizza?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik mijn huidige vriendin heb versierd

vertel eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik mijn huidige vriendin heb versierd
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |