Want? Is het eindelijk wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen die geen oliebollen kunnen bakken goed in bed zijn?quote:
Ja ik zat bij de buren vannacht. Wow,echte mensen, wel wennen hoor, zo'n real life interactie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik was onder de mensen. Echte mensen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuken of pizza eten? Of hou je niet zo van pizza?
Het begon allemaal met dit topicquote:
slechts een vraag, op deze manier kan ik vast stellen of het nut heeft verder met je te praten...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Is het eindelijk wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen die geen oliebollen kunnen bakken goed in bed zijn?
Mijn tekst 'zeg ken ik jou niet ergens van' heeft wel degelijk een keer gewerkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik mijn huidige vriendin heb versierd
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Het begon allemaal met dit topic
Lief Smijn.tje![]()
Ik las tepel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
7 winkels was incl 2 blokkers, Ze hebben nu zo'n lepel.
Om een bolletje te schrapen, niet om te knijpen
Dit is een hele duidelijke opmerking.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
slechts een vraag, op deze manier kan ik vast stellen of het nut heeft verder met je te praten...
Preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is een hele duidelijke opmerking.![]()
Het heeft geen zin veel energie te steken in het opbouwen van een relatie als er toch niet geneukt gaat worden het waarschijnlijk toch niks wordt.
morgen toch nog maar eens nalezenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:23 schreef Biogarde het volgende:
Best verwarrend die tweede zin icm de eerste Lies.
Wat je ook kunt doen is ff de ijsitaliaan binnen stappen en vragen waar ze hun schepbolletje gescoord hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
7 winkels was incl 2 blokkers, Ze hebben nu zo'n lepel.
Om een bolletje te schrapen, niet om te knijpen.![]()
stiekem vind ik juist die knapperige uitsteeksels aan de oliebol lekker.
Ik heb al een vriendje. Hij is blauw, boeh!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
slechts een vraag, op deze manier kan ik vast stellen of het nut heeft verder met je te praten...
Ik neuk toch beter.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje. Hij is blauw, boeh!
Dat hunebed in Steenbergen stelt niet veel voor hoor...quote:
Vrouwen hebben liever dat je sabbelt ipv knijpt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
je hebt het over tepels knijpen...
Steenbergenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hunebed in Steenbergen stelt niet veel voor hoor...
3 stenen en verder behoorlijk dicht bij de weg, vrij zichtbaar zeg maar.
Die in Balloo ken ik niet zo, dat is iets te lang geleden.quote:
loon is dichterbijquote:
Ik heb er vroeger wel eens een schoolreisje naartoe gehad, naar hunebed Steenbergen. Was wel leuk daar.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef Biogarde het volgende:
Hahaha, mensen in Loon krijgen hun loon![]()
![]()
;d;d
![]()
ddd
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen in Assen draaien om hun assen! hihihi einz!!1111
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen in Assen draaien om hun assen! hihihi einz!!1111
Zelfs Emmen is nog groter!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Assen Rulez. Het is toevallig wel de hoofdstad van Drenthe!!!
Nou DE, wat denk jij? is continuering van de gesprekken nog zinvol?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
In Bolsward bakken ze elke oliebolsward.![]()
![]()
Nee. Ze begint over Fryslân.. Dan houdt het op.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou DE, wat denk jij? is continuering van de gesprekken nog zinvol?
Ik bedoel: zal het neuken er nog inzitten of is het gewoon verloren zaak?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verloren zaak...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bedoel: zal het neuken er nog inzitten of is het gewoon verloren zaak?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil helemaal niet neuken.
En zeker niet met een fries. Hahahah kijk, ik maak een grapje over friezen.
ik ben niet friesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil helemaal niet neuken.
En zeker niet met een fries. Hahahah kijk, ik maak een grapje over friezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |