Gewoon Bohemian Rhapsody afkappen straksquote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef peaceman het volgende:
Het lijkt erop dat ze m helemaal gaan draaien!![]()
![]()
Daarom is het ook een goed nummer.quote:
Prima wat mij betreft, want DIT is de echte nummer 1. Hoe simpel en tijdloos wil je het hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Gewoon Bohemian Rhapsody afkappen straks
die mogen ze van mij wel laten voor wat het isquote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik heb ooit een versie gemaakt zonder het 'vrolijke' stukquote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Zometeen Led nogquote:Op donderdag 31 december 2009 23:30 schreef Nizno het volgende:
eigenlijk telt voor mij alleen Avond nog.....
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:30 schreef Nizno het volgende:
eigenlijk telt voor mij alleen Avond nog.....
nou oke dan luister ik die ook nogquote:Op donderdag 31 december 2009 23:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zometeen Led nogEn daarna inderdaad Avond
Volgens mij is dit je echte nummer 1, je hebt het nog maar 3x gezegd...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft, want DIT is de echte nummer 1. Hoe simpel en tijdloos wil je het hebben?
Ik overdrijf niet graag, vandaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit je echte nummer 1, je hebt het nog maar 3x gezegd...
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:32 schreef FritsFlits het volgende:
Stairway to Heaven is een lied van de Britse rockband Led Zeppelin. De song werd in 1971 uitgebracht op de langspeelplaat Led Zeppelin IV. Het lied is een vaak aangehaald voorbeeld van het genre progrock en wordt vaak op de radio aangevraagd. Tevens is het een veelgehoord nummer op begrafenissen. Led Zeppelin speelde het graag als toegift. Van de bladmuziek van Stairway to Heaven zijn opmerkelijk veel exemplaren verkocht: 1,2 miljoen. Het intro is gebaseerd op het nummer Taurus van de Amerikaanse band Spirit, waarvan Led Zeppelin-gitarist Jimmy Page een grote bewonderaar was.
hier buiten hebben ze het ook al zo ver.... jeetje die hebben geen vuurwerk meer over straks.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:32 schreef peaceman het volgende:
Nou is het al 12 uur... het hoogtepunt is geweest.....
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet graag, vandaar.
hoaxquote:Op donderdag 31 december 2009 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet graag, vandaar.
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef peaceman het volgende:
Goh, stond Stairway to heaven niet imeer n de top 2000? Gelukkig hebben ze nog net de sub top 2000 gehaald.
Ik steek pas na middernacht af.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier buiten hebben ze het ook al zo ver.... jeetje die hebben geen vuurwerk meer over straks.
nummer 1001quote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef peaceman het volgende:
Goh, stond Stairway to heaven niet imeer n de top 2000? Gelukkig hebben ze nog net de sub top 2000 gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |