tv staat nu niet aan, maar wel het geluid van de tv, tis toch interviews en muziek. ze is nu even aan het drinken, kan ik zo voor poging 4 in operatie "slaap zacht".quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach als het haar rustiger maakt, ik vind het soms wel eens handig hoor. Kun je ze af en toe mooi zoet mee houden. Het ene kind is ook meer een buiten kind dan het andere. En het komt vanzelf wel!!
Zou ik mee kunnen levenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
Dit mag van mij zo op 1 volgend jaar.
tis wel het moment om nog even stil te staan bij de overledenen dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
R.I.P. In dat verband wil ik Uzimaki ook graag herdenken. Ook veel te jong overleden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.. gewoon weer in Grunn.. Geen andere stad kan over t bedrag van dit jaar heen
Die ken ik niet, maar ook voor hem (?) R.I.P.quote:
Ja iddquote:
Succes!! Ik hoop dat ze nog even in slaap valt, wel zo lekker voor dr. Twan wilde zn eerste oud&nieuw ook niet slapen en is de hele avond op geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tv staat nu niet aan, maar wel het geluid van de tv, tis toch interviews en muziek. ze is nu even aan het drinken, kan ik zo voor poging 4 in operatie "slaap zacht".
Uzi is al in 2007 overleden, maar toch.. het was een schok. Kan me herinneren dat zijn moeder nog op Fok is geweest om te bedanken voor de steun die ze kregen door middel van simpele posts van mensen hier. Toch een mooie gedachte dat we in dat verband nog iets hebben kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tis wel het moment om nog even stil te staan bij de overledenen dit jaar
......
Is dat de eerste keer dat er een plaat wordt opgeschoven?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Alan Parsons Project komt dus na de reclame.
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat er een plaat wordt opgeschoven?
nee, vandeweek ook al een keer volgens mij. Bij Rob.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat er een plaat wordt opgeschoven?
Kijk... mijn indoctrinatie heeft wel wat effect gehad.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:veeeeeeeel te hoog...... I rest my case.
Metallica is ook langs mij heengegaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
veeeeeeeel te hoog...... I rest my case.
Vraag je er geld voor?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk... mijn indoctrinatie heeft wel wat effect gehad.
mijn zus stond met dr 2e jaar rechtop in dr bedje naar buiten te kijken en boem boem boem te roepen...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!! Ik hoop dat ze nog even in slaap valt, wel zo lekker voor dr. Twan wilde zn eerste oud&nieuw ook niet slapen en is de hele avond op geweest.
Heb je ook muziekles nodig dan?quote:
Als het kan, ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je ook muziekles nodig dan?
Wat kan je missen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |