Briefgeld kan er niet in, maar TS, als ik jou was, was ik gewoon de trein in gestapt. Mocht de conducteur zeiken gewoon weigeren ID/boete te laten zien of te accepteren. Probleem van de NS, niet van jou.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Laatste trein al om 20:13 weg?
Waarom kon je niet betalen met 20 euro? Het ding geeft toch wisselgeld, of niet?
Niet? Maar is een feestdag????quote:Op donderdag 31 december 2009 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
Het is oudjaarsnacht, dan heb je geen kaartje nodig. Vandaar.
Jep echt fucking achterlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Laatste trein al om 20:13 weg?
Waarom kon je niet betalen met 20 euro? Het ding geeft toch wisselgeld, of niet?
Huh maar normaal moet het toch, hoe koop je anders een treinkaartje?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik weet niet maar mijn ing-pas doet het idd ook nooit bij die automaten.
Grapjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Hechter het volgende:
[..]
Niet? Maar is een feestdag????
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Hechter het volgende:
[..]
Niet? Maar is een feestdag????
LOL ze werken maar.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er zijn toch geen conducteurs man, iedereen is feest vieren
Wat een bullshit, m'n vrienden zijn er over een halfuur gewoon.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Hahahahahaha. TS is een mietje en helemaal alleen. Hopen dat je er moet overnachten!
Juist:Pquote:Op donderdag 31 december 2009 23:19 schreef lelouch het volgende:
Stap in bij de trein, bij de deur waar de conducteur staat. Zeg dat je pinpas niet werkte. Dan schrijft die een kaartje uit en krijg je later de rekening met de normale prijs thuisgestuurd (wat ze overigens nog wel eens vergeten).
Tenminste, dat is wat ik gehoord heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |