Ga je weer terug naar Nepal dit jaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef avw1982 het volgende:
Volgens mij is er ook geen internet en telefoonverkeer in heel Nepal. Toen ik daar was, was er ook al veel militair vertoon maar als toerist wordt je er gewoon met rust gelaten zowel door de militairen danwel door de maoisten. Hopelijk komen ze snel tot een akkoord daar anders kan mn vakantie niet doorgaan.
Dit jaar wil ik terug ja. Ik wil een trekking gaan doen naar EBC.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:40 schreef kkkk het volgende:
[..]
Ga je weer terug naar Nepal dit jaar?
Gaaf! Je hebt de smaak echt te pakken zo te horen. Was je weer van plan om einde van het jaar te gaan of in het huidige seizoen t/m april? Mits al die nepaleze koningen geen roet in het eten gooien natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 11:53 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dit jaar wil ik terug ja. Ik wil een trekking gaan doen naar EBC.![]()
Het word waarschijnlijk in oktober/november. Het is een 22 daagse vakantie waarvan 15 dagen trekking. Heel wat anders dan de vorige maar toch ook leuker lijkt me. Poonhill (3210m) vond ik te laag dus even kijken over BaseCamp (5300m) en Kala Pattar (5500m) te doen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:20 schreef kkkk het volgende:
[..]
Gaaf! Je hebt de smaak echt te pakken zo te horen. Was je weer van plan om einde van het jaar te gaan of in het huidige seizoen t/m april? Mits al die nepaleze koningen geen roet in het eten gooien natuurlijk![]()
Alstu. http://www.doeje.nl/fotos/thumbnails.php?album=2quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:03 schreef Chooooocolat_moose het volgende:
Nog mensen die naar Nepal zijn geweest en zelf een mooie fotocollectie hebben ?
Jep, Poon Hill & Chitwan. Was een 22daagse rondreis met Djoser in Nepal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:27 schreef Chooooocolat_moose het volgende:
Sjieke foto's ! Poon Hill ? Chitwan ?
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q3OJZJDIquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:03 schreef Chooooocolat_moose het volgende:
Nog mensen die naar Nepal zijn geweest en zelf een mooie fotocollectie hebben ?
Ik heb die trekking nog niet gelopen maar wil het nog wel een keer gaan doen. Dat lijkt me een erge mooie trekking om te doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:20 schreef IJsmuts het volgende:
zo, dikke kick!!!
heb net mn ticket geboekt, ga de maand november naar nepal met als hoofddoel de Mount Everest BaseCamp trek!!![]()
Solo wel te verstaan
![]()
iemand hier toevallig de trek reeds gelopen?
Nee.quote:Moest je ook ervaring hebben met deze trekking met stijgijzers of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |