quote:Ja en hoe was het toen?
Op donderdag 22 januari 2004 18:42 schreef Bioslock het volgende:
Ik ben er afgelopen zomer geweest.
quote:Het beste dat me ooit is overkomen.
Op donderdag 22 januari 2004 18:53 schreef avw1982 het volgende:[..]
Ja en hoe was het toen?
quote:Ja en hoe was het weer e.d.
Op donderdag 22 januari 2004 18:54 schreef Bioslock het volgende:[..]
Het beste dat me ooit is overkomen.
quote:Samenvatting
In Nepal kan - met uitzondering van bepaalde onveilige gebieden - zonder problemen worden gereisd.
Actualiteiten
Op 27 augustus 2003 is door de Maoïstische rebellen een einde gemaakt aan een zeven maanden lange wapenstilstand. Op dit moment is onduidelijk wat de gevolgen op termijn hiervan kunnen zijn.
Terrorisme
De afgelopen jaren voerden radicale Maoïstische groeperingen aanslagen uit op het leger, overheidsinstanties en overheidspersoneel.
Onveilige gebieden
Afgeraden wordt om alleen door Nepal te reizen. Het wordt aangeraden om groepsgewijs en onder leiding van een ervaren en geregistreerde gids te reizen. Voor reizen buiten de Kathmandu-vallei is het wenselijk zich via reisorganisaties ter plaatse te (laten) informeren over de veiligheidssituatie in het reisgebied.
Algemeen
U dient zich ervan bewust te zijn dat er in Nepal interne politieke spanningen bestaan. Als gevolg daarvan dient u rekening te houden met mogelijke ongeregeldheden en vooral uit de buurt te blijven van demonstraties en stakingen.
U dient zich strikt te houden aan instructies uitgegeven door de overheid. Tevens wordt aangeraden te informeren naar de voorwaarden van een soms plaatselijk ingestelde avondklok.
Nederlanders die in Nepal woonachtig zijn, wordt aangeraden zich te registreren bij het Consulaat te Kathmandu.
Haha, ik ook. Ik wilde eerst ook de 2de gaan maar in verband met verjaardagen, lees bier, ga ik een weekje later.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:40 schreef kkkk het volgende:
Ah, leuk![]()
Ik ga er een weekje eerder heen en dan met Djoser. Ben erg benieuwd!
Dat zal wel erg gaaf zijn. Moet lukken toch. Zijn jullie afgedraaid van die trekking, moet ik nog.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:03 schreef kkkk het volgende:
Ik heb het even gechecked en we zitten allebei de gehele dag in Pokhara de 17de, zo zie je maar weer![]()
Tot dan maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |