Met de KL204 van Peter heb ik altijd t gevoel van Schiphol.. en ik heb dus ook standaard dat nr in mn kop als ik op schiphol ben.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik gestemd op 'Meisje Van 16'. "Langs de kant van de weg..", neuriede ik altijd als ik uit 't raam keek over de A9.
Jullie lastig vallen.quote:
Omdat Alive in de gewone lijsten stond, Black is er door de vrije keuzes bijgekomenquote:Op donderdag 31 december 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, waarom staat Black dan lager dan Alive
Ach normaal staat de radio ook gewoon aan als er iets op tv gekeken wordt.. niets mis mee... Ook al staat hij dan zacht dan kan ik het wel filteren.. Maar nee, oma niet natuurlijk...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd leuk die dubio... heb ik altijd tijdens kerst als er familie komt. Dan wil je Top2000 luisteren, terwijl er weer een kerstfilm op moet staan...Vanavond ben ik waarschijnlijk ook gewoon boven om de radio te luisteren. M'n ouders gaan TV kijken.
Ojee, al zoveel op?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
das omdat ik dan niet met fouten typ
Waarom wel? Zo'n gedrocht hoort niet in de lijst.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:59 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom staat Lisa Lois er niet in met Hallelujah
Prachtige verzameling klassiekersquote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit wel een leuk uurtje vind...
Je kunt de nummers toch gewoon zelf na nieuwjaar luisteren in deze volgorde?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd leuk die dubio... heb ik altijd tijdens kerst als er familie komt. Dan wil je Top2000 luisteren, terwijl er weer een kerstfilm op moet staan...Vanavond ben ik waarschijnlijk ook gewoon boven om de radio te luisteren. M'n ouders gaan TV kijken.
veel is... niet kunnen tikken zonder tikfoutjesquote:
Ja ach, je kan natuurlijk ook blij zijn dat je nu nog kan genieten van oudejaarsavond met je oma. Over een tijdje kan dat niet meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ach normaal staat de radio ook gewoon aan als er iets op tv gekeken wordt.. niets mis mee... Ook al staat hij dan zacht dan kan ik het wel filteren.. Maar nee, oma niet natuurlijk...
zou kunnen, maar dan is het gevoel er niet. Dit is gewoon lekker, mee luisteren en hier op Fok er over kletsenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je kunt de nummers toch gewoon zelf na nieuwjaar luisteren in deze volgorde?
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Tedereen de beste wensen alvast, en voor sommigen tot morgen, voor weer anderen tot volgend jaar.
Ik sluit graag af met een algehele groet:
Tabé!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Tedereen de beste wensen alvast, en voor sommigen tot morgen, voor weer anderen tot volgend jaar.
Ik sluit graag af met een algehele groet:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |