Echt een van die nummers die ik alleen maar hoor in de Top 2000, en daarom blijft die ook zo mooi.quote:
Thanks but no Thanksquote:
Ge-wel-dig spelquote:
nou idd... erg cruquote:
quote:Jammer dat er ondanks de 12 uur extra speelduur toch nog nummers worden afgebroken.Vanmorgen the End van the Doors en nu weer The Hurricane. Volgend jaar maar een dag extra bij de top 2000, hebben we nog meer extra luisterplezier.
Shit, je hebt me doorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie zegt me dat dit geen bot is
quote:
Ik heb ooit 'the winner takes it all gedraaid' op de radio na het verlies van AZ in Europa... gelukkig nooit wat over gehoordquote:Op donderdag 31 december 2009 19:21 schreef Timo20 het volgende:
http://bit.ly/844OxB![]()
en terecht
Nirvana
Het Dorp had wel mooi gepast voor hierna, maar het wordt Over De Muurquote:
Doei, tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
prettige jaarwisseling allemaal
ik ga hier afsluiten
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga hier afsluiten
slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga hier afsluiten
Enjoy!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga hier afsluiten
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef TwanTwan het volgende:
Bennie Nijman ...... Bennie Nijman
Tnx, welterustenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaap lekker
fijne jaarwisseling.
IK HERHAAL:quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga hier afsluiten
Niet echt tijdloos qua actualiteit, maar aan de andere kant ook weer wel. Mooi nummerquote:Op donderdag 31 december 2009 19:26 schreef Timo20 het volgende:
Als laatste voor de Top 2000 wat mij betreft voor dit jaar:![]()
![]()
Over de muur
![]()
![]()
één van de mooiste chansons uit de lijst...
Blijft mooi iddquote:Op donderdag 31 december 2009 19:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
IK HERHAAL:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als laatste voor de Top 2000 wat mij betreft voor dit jaar:![]()
![]()
Over de muur
![]()
![]()
één van de mooiste chansons uit de lijst...
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 19:27 schreef nomar83 het volgende:
Ik ben er ook weg van! Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgend jaar!
blijven we allemaal afnokken??quote:Op donderdag 31 december 2009 19:27 schreef nomar83 het volgende:
Ik ben er ook weg van! Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgend jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |