Fijne afsluiter en tot volgend jaar!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Tedereen de beste wensen alvast, en voor sommigen tot morgen, voor weer anderen tot volgend jaar.
Ik sluit graag af met een algehele groet:
Smakelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 19:04 schreef Diaan73 het volgende:
De mooiste uitvoering ditJeff!!
en nu eten...
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Tedereen de beste wensen alvast, en voor sommigen tot morgen, voor weer anderen tot volgend jaar.
Dat weet ik dan ook wel... maar toch...quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja ach, je kan natuurlijk ook blij zijn dat je nu nog kan genieten van oudejaarsavond met je oma. Over een tijdje kan dat niet meer.
Jij ook de beste wensen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Omdat Black het van de vrije keuzes moest hebben dit jaar en Alive al in de keuzelijst stond, Black is idd veel beter, maar ja, Grace van Jeff Buckley is ook beter dan dit en staat er niet in, zo blijft hetquote:Op donderdag 31 december 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, waarom staat Black dan lager dan Alive
Goed uiteindequote:Op donderdag 31 december 2009 19:03 schreef D. het volgende:
Ik ben er vandoor
Dat is D.'s groetquote:Op donderdag 31 december 2009 19:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit de algehele groet ?
hoe dan ook, een heel gelukkig 2010
Het is maar goed dat je Oma niet weet waar het nummer echt over gaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef Nizno het volgende:
Ow inmiddels is oma aan de afwas dus mag de radio bij Gods gratie weer aan.... Amen
Haleluja
grijnz... ze luistert ook niet... ze heeft t toch te druk met krimmeneren tijdens de afwas.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je Oma niet weet waar het nummer echt over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |