Goed bezig ! heb er inmiddels ook al een paar gehad. Zometeen ff een biertje.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb maar even een pallet oliebollen gehaald![]()
![]()
Doe ook niet aan vuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Hopelijk overleef ik deze oud en nieuw, kreeg net bijna een hartverzakking van iets wat ontplofteSteek zelf ook geen vuurwerk af en kom niet meer buiten dit jaar
Gehoorbeschermers opzetten en in bed gaan liggen!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Hopelijk overleef ik deze oud en nieuw, kreeg net bijna een hartverzakking van iets wat ontplofteSteek zelf ook geen vuurwerk af en kom niet meer buiten dit jaar
Is eigenlijk wel het bestequote:Op donderdag 31 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gehoorbeschermers opzetten en in bed gaan liggen!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Mars is zoooo 2008![]()
I think I like it is zooo 2009
Ik vond het soms best grappig eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Jan Jaap van der Wal net ff gezien. Damn, wat slecht.
Beetje irritant idd ! Verder wel een tof programmaquote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef Derek010 het volgende:
Ajouad heeft haast ofzo, hij kapt die Funkerman de hele tijd af...
Veel te serieus, imho. Verder weinig echt leuke grappen.. Grap over Sneijder vond ik dan wel weer aardig. Volgend maar weer Youp, oid.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik vond het soms best grappig eigenlijkMaar ja, hij is ook nogal serieus soms.
Youp doet het hoogstwaarschijnlijk december 2011, tenminste dat geeft die zelf aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel te serieus, imho. Verder weinig echt leuke grappen.. Grap over Sneijder vond ik dan wel weer aardig. Volgend maar weer Youp, oid.
Ah, tof! nu al zin inquote:Op donderdag 31 december 2009 23:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Youp doet het hoogstwaarschijnlijk december 2011, tenminste dat geeft die zelf aan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Wie gaat er nou TV kijken op oudejaarsavond
Whahaha geniaalquote:Op donderdag 31 december 2009 23:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Hij is niet perfect, maar toch:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die kruitLUCHT!!!quote:
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, we gaan knallend het jaar in hier
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |