Ik in een -voor mij- onbekend bedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vannacht in mijn oude bed geslapen
Oelalala! Dat zou bij mij eerst ook zijn en toen zag ik mijn eigen, oude bedjequote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik in een -voor mij- onbekend bed
Alleen?quote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik in een -voor mij- onbekend bed
Goede vraag, geen flauw benulquote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:07 schreef automatic_ het volgende:
En wat gaan jullie vandaag doen?
Hehe, okéquote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goede vraag, geen flauw benul
Ik heb gisteren drie dvd's binnen gehad, maar officieel gezien moet ik nog leren.. Maar... Aan de andere kant wil ik nog een serie kijken... Lastig!quote:
ehm weet niet hahahaquote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:07 schreef automatic_ het volgende:
En wat gaan jullie vandaag doen?
Ksssstttt ga schoonmaken vrouw!quote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen?![]()
[..]
Goede vraag, geen flauw benul
Tuurlijkquote:
Wat voor films?quote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
TuurlijkMe oude bed hadden me ouders jaar of 3 geleden al opgeruimd, dus dit was een onbekend bed voor mij
![]()
enne ik ga vandaag helemaal geen ene flikker doen.. Lekker op de bank hangen met paar films
4 dagen werkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb deze week vier dagen gewerkt, jij twee. Doe het zelf maar!
Ik moet nog 1 die-hard film kijken om de serie compleet te maken en daarna alle 6 de delen American Pie natuurlijkquote:
Achterstallig onderhoud liefje, achterstallig onderhoud.quote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb deze week vier dagen gewerkt, jij twee. Doe het zelf maar!
oud topicquote:
Vorige week ook....quote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef Nint het volgende:
[..]
Achterstallig onderhoud liefje, achterstallig onderhoud.
Ik vind existenz z'n post grappigquote:
Hehequote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #169; Meest populaire bashstad van 't land?
ja maar ... we zouden tegen breda beginnen .... moeten toch wel goed het nieuwe jaar beginnenquote:foto Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #169; Meest populaire bashstad van 't land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop