Slopende ziekte.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
daar hebben we geen oorlog voor nodig gehad ei. Een burgemeester van KVP-huizen was genoeg om de stad te laten afbrekenlees je voortaan even in.
200 jaar stadsrechten wil niet zeggen dat het pas 200 jaar bestaatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is dan ook een vrij nieuwe stad die pas 200 jaar bestaat
En dan noemen ze nog een weg naar 'm ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
daar hebben we geen oorlog voor nodig gehad ei. Een burgemeester van KVP-huizen was genoeg om de stad te laten afbrekenlees je voortaan even in.
Zie Den Haag. Die heeft officieel ook geen stadsrechten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
200 jaar stadsrechten wil niet zeggen dat het pas 200 jaar bestaat
Vandaar de klacht. De TS was er, maakt elke stad meteen een stuk minder leuk...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:05 schreef Pool het volgende:
[..]
NOU, JE WAS ER TOCH OOK!! TOCH? NOU? NOU DAN!
Het CS van Tilburg wordt vernieuwd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:08 schreef moby92 het volgende:
[..]
Ja maar Breda krijgt een nieuw Centraal Station en Tilburg nieeeet
Huh? Wat? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:06 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Het CS van Tilburg wordt vernieuwd.
WAAROM?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
* BaraCuda woont in tilburg
Maar ik werk in Breda en uiteindelijk ga ik ook weer wonen in Breda
quote:
quote:TILBURG - Kees Verhoeven, alias Kees Kraak, heeft zaterdag opnieuw het Draaiend Huis op de Hasseltrotonde in Tilburg 'gekraakt'. Dinsdagavond had de politie hem nog met zachte hand verwijderd.
Verhoeven verklaarde dinsdag dat hij er vijf jaar wilde blijven zitten. Hij wilde met enkele medekrakers protesteren tegen geldverslindende projecten in de stad zoals het Midi Theater en de shopping mall. Ook speelde het feit dat hij zelf geen woonruimte heeft een rol. Het huis is een kunstwerk van John Körmeling.
De politie laat Verhoeven volgens een woordvoerder zitten zolang hij geen gevaar oplevert of tot de gemeente hem vraagt te verwijderen.
Ik ga straks even op bezoekquote:
Breek dan een huis in Houten open om te protesteren tegen geldverspillingen zoals eenquote:
game onquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:17 schreef Adelante het volgende:
Rotterdam bash topics zijn zo 2009, 2010 is voor Tilburg.
Wij hadden 2000-2008 al en nog lukte het nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |