Zojuist had ik al vol overgave een geweldig topic getypt over de OV-chipkaart (voor studenten). Ik klik op invoeren... *BAM* topic weg... oohnoes.
Maar goed, ik begin weer opnieuw.
Ik heb een tijd geleden mijn OV-chipkaart aangevraagd. Twee week geleden heb ik hier achter aangebeld, omdat ik hem nogsteeds niet ontvangen had. Volgens de zeer intelligent overkomende

persoon aan de andere kant van de lijn had ik deze allang al moeten ontvangen. Mijn al-verstuurde-maar-nooit-ontvangen-OV-chipkaart werd gedeactiveerd en ik moest een nieuwe aanvragen. Nu krijg ik dus net mijn tijdelijke OV-chipkaart in de bus...en moet ik wéér een nieuwe pasfoto opsturen..

Why? Kunnen die mensen daaro die foto niet inscannen of wat dan ook?
Overigens snap ik ook nogsteeds het nut van de OV-chipkaart (in ieder geval voor studenten) niet. Ik stap nu in de trein, word altijd gecontroleerd, en stap weer uit.
Straks moet ik inchecken, instappen in de trein, gecontroleerd worden, uitstappen en weer uitchecken. Wat heeft dat voor zin? Ik reis sowieso doordeweeks gratis, dus ik snap dat in- en uitchecken uberhaupt niet...
Klacht1: 23 minuten wachten voor je iemand aan de lijn krijgt is niet leuk
Klacht2: ik moet een nieuwe pasfoto opsturen
Klacht3: ik moet in- en uitchecken
Hm, mijn vorige topic was beter