Toen ik dat aanvraagformulier weer invulde kreeg ik een melding dat het formulier binnen een week thuisgestuurd zou wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik had hem aangevraagd en had een tijdelijk ov-chipkaart binnen een week
Ik zou gewoon je oude kaart meenemen en gewoon gaan reizen, en je boetes met een klacht mee sturen. Als dat niet oplost dan gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef Flabbelaar het volgende:
Oke...probleem. Ik heb al ergens vóór december mijn OV-chipkaart (voor studenten ja) aangevraagd.
Nou heb ik anderhalve week geleden gebeld naar het 'ov-chipkaartbureau', waar ik na 23 minuten wachten iemand aan de lijn kreeg die het volgende zei: "ah, ik zie hier in de computer dat deze al op 2 december naar u verstuurd is...u had hem dus al lang moeten hebben."
Dat heb ik dus niet. Mijn al verstuurde OV-chipkaart is toen gedeactiveerd en ik moest een nieuwe aanvragen. Dit formulier zou ik binnen een week in huis hebben...dat had uiterlijk afgelopen maandag moeten zijn. Je raadt het al: niets.
Het probleem is dus nu dat ik per 1 januari wel moet reizen met mijn OV-chipkaart. Hoe ga ik dit doen?![]()
Zijn er trouwens nog meer mensen met dit probleem?
Hm...mja, als ik niet betaal...Ze zijn nooit ergens snel mee...maar als het op boetes aankomt...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je oude kaart meenemen en gewoon gaan reizen, en je boetes met een klacht mee sturen. Als dat niet oplost dan gewoon niet betalen.
Ze lossen het toch wel op. Sooner or later.
Ja, mja, ik ga geen geld uitgeven omdat zij het niet goed regelen...Ik bedoel, kom op, ik vraag hem ruim optijd aan, dus voor zo ver ik weet heb ik niets fout gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef Natalie het volgende:
Mja, lastig. Maar bedenk je ook dat het vreselijk druk is ivm de kerstpost e.d., veel vrije feestdagen. Het formulier komt vast snel binnen
Tot die tijd kan je zws 't beste reizen met een tijdelijke persoonlijke ov-chipkaart of kaartjes kopen etc. Neem aan dat je deze weer terug kan vorderen. (Mocht 't niet zo zijn, dan is 't kopen er van nog altijd beter dan een boete voor zwartrijden)
Jup, zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:37 schreef Natalie het volgende:
Check voor de zekerheid ook even of ze het juiste adres hebben.
Zou niet de eerste keer zijn dan er foutjes gemaakt worden op dat gebied.
Zal je net zien. Sturen ze 't naar je ouders of weet-jij-veel waar heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 16:38 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Jup, zat ik ook al aan te denken
Tip: je kunt iedere foto die je wilt opsturenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Flabbelaar het volgende:
Wuuuuuttt...dit geloof je niet...hang ik om precies te zijn 7.42 minuut aan de telefoon..belt de buurvrouw aan: Ja, dit was perongeluk (vandaag, dat dan wel) bij ons bezorgd....Is het dus mijn tijdelijke OV-chipkaart.
Maar goed...nou moet ik dus wéér een pasfoto op gaan sturen?? Hebben ze die van de vorige keer niet ingescand ofzo dan?
Jawel, maar het mag geen eigen print of afdruk van een digitale foto zijn...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Tip: je kunt iedere foto die je wilt opsturen
En hoe maakt de fotograaf dan pasfoto's? Digicam, klikkerdeklik, print, $CASH$!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Jawel, maar het mag geen eigen print of afdruk van een digitale foto zijn...
Het staat letterlijk op het aanvraagformulier...vetgedrukt...in rozequote:Op donderdag 31 december 2009 17:06 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En hoe maakt de fotograaf dan pasfoto's? Digicam, klikkerdeklik, print, $CASH$!
Beetje antiek formulier zekerquote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Het staat letterlijk op het aanvraagformulier...vetgedrukt...in roze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |