ter compensatie van de oliebollen vreterij...ik zag hem het vet aan z'n kleren afvegenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef fratsman het volgende:
En voor de TV-kijkers op Cultura; Tering, wat een springerige Hans Schiffers!![]()
Bij mij ook niet. Ze zijn van ver voor mijn tijd. Ik ben in 1987 geboren en ik ken bijvoorbeeld queen wat beter.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:21 schreef Siniti het volgende:
The Beatles doet mij dus nog steeds niks
Ik ben echt in de minderheid hé
ik doe dan meestal een paracetamolquote:Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef peaceman het volgende:
Ik ben ff weg... ff op de bank in een poging mijn koppijn kwijt te raken.
Ik vind het juist best vaag dat ze mij niks doen. Bijna elke andere band uit dat tijdperk kan ik nog waarderen of vind ik zelfs erg goed. Alleen The Beatles nietquote:Op donderdag 31 december 2009 17:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ze zijn van ver voor mijn tijd. Ik ben in 1987 geboren en ik ken bijvoorbeeld queen wat beter. Veel artiesten ken ik omdat een nummer van hen is gecoverd door een andere artiest. Voorbeelden: Queen (we will rock you is gecoverd door Five) Billy Joel (Uptown girl is ook een lied van westlife en Bee Gees (Words is gecoverd door Boyzone) Moet wel zeggen dat ik het lied Words van Boyzone mooier vind dan van Bee Gees.
Nou en? Lennon was al dood voor ik geboren was, dat maakt muziek nog niet minder. Gewoon die platen eens luisteren, hup!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ze zijn van ver voor mijn tijd. Ik ben in 1987 geboren en ik ken bijvoorbeeld queen wat beter. Veel artiesten ken ik omdat een nummer van hen is gecoverd door een andere artiest.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef D. het volgende:
Zo, nu ff tijd om het eten voor te bereiden en in de oven te zetten
Tot zo
4 sporen en dan maar pingpongen, hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef Siniti het volgende:
Ben ik het nou of is dit nummer ook reteirritant geproduceerd.
fout gedacht....quote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik dacht dat the day before you came de hoogste notering was
welkom terug!!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben er weer, ging weer stroomloos...
daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nou en? Lennon was al dood voor ik geboren was, dat maakt muziek nog niet minder. Gewoon die platen eens luisteren, hup!
Alle instrumenten gingen heel irritant van de linker naar rechter kant en vice versa de hele tijd jaquote:Op donderdag 31 december 2009 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
4 sporen en dan maar pingpongen, hè?
welkom terug!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben er weer, ging weer stroomloos...
hup!!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nou en? Lennon was al dood voor ik geboren was, dat maakt muziek nog niet minder. Gewoon die platen eens luisteren, hup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |