filmpje?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iets wat ik sinds kort kan met mijn tele
Gaat lastig worden zonder camera.quote:
Coiltapping, maar dan met twee handenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:05 schreef shythe het volgende:
[..]
ik youtube wel even...
nee gaat m niet worden
wat is het?
Om het iets duidelijker te maken:quote:Op zondag 3 januari 2010 01:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Coiltapping, maar dan met twee handen.
Niet online, maar wel gratis voor de pc. Gebruikte hem vroeger wel eens:quote:Op zondag 3 januari 2010 01:21 schreef Ayca het volgende:
Hmm vraagje wie weet nog een goede online metronoom?altijd handig
Bedankt zal er even naar kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Niet online, maar wel gratis voor de pc. Gebruikte hem vroeg wel eens:
http://www.pinkandaint.com/weirdmet.shtml
Dat valt me nog behoorlijk mee.quote:
Absoluut! Eén van de redenen waarom die Ned Steinberg dingen zo geroemd worden. Daarnaast zijn ze gewoon erg goedquote:
Een trucje wat alleen ik je kan leren.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef shythe het volgende:
btw, vraag het toch maar....
wat is doublehanded coiltapping?
Er is dacht ik vrij lastig aan te komen. Ik kom eigenlijk alleen die dingen van Stagg tegen.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Absoluut! Eén van de redenen waarom die Ned Steinberg dingen zo geroemd worden. Daarnaast zijn ze gewoon erg goed. Wil er wel één hoor
.
Je hebt het ook niet zo maar even onder de knie. Er gaat nog behoorlijk wat tijd in zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een trucje wat alleen ik je kan leren.
Slechts een select gezelschap heeft/krijgt die eer.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef shythe het volgende:
btw, vraag het toch maar....
wat is doublehanded coiltapping?
Maar dan moet je wel van die vage fusion gaan spelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.feedback.nl/el(...)/synapse-st-2-fpa-sb
Zou er bijna 1 kopen gewoon voor de lol, omdat hij er zo vet uit ziet!
Ik ben nu niet in mn studio, maar op mn laptop klinkt het goed! Misschien een kwestie van de smaak, maar ik vind de zang wel echt veel te hard staanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:46 schreef guitarist het volgende:
2e mix gemaakt van het liedje wat ik in het vorige topic linkte. (alles opgenomen met 2 goedkope Samson mics en de Focusrite). Willen jullie even kritiek geven misschien?
http://home.guitarist.nl/SeasonsLove_020110.mp3
Kijk die V dan gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef DrD00m het volgende:
TVP'tje
(met een filmpje van optreden van 18 dec.)
Ik ga kijken!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
Metallica, thrown into the vortex of time itself, sent to the outskirts of the universe, banished to the wastelands of eternity. Now they must fight fire with fire to get back. Will they reach Earth again and reclaim their fame as rock stars?
This Summer in theatres near you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |