Je hebt er nu d'Addario EXL 110 op liggen. .010-.046quote:Op maandag 4 januari 2010 10:53 schreef genakt het volgende:
hmm ik wil ook wel eens nieuwe snaren
ze zijn nog goed maar heb nog nooit van me leven snaren erop gezet
wat kan ik het beste nemen ?!![]()
ernie ball ?
ze zijn nog hartstikke goed maar moet het toch een keer lerenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt er nu d'Addario EXL 110 op liggen. .010-.046
Die zijn wel heel erg dik. Speel je bas of zo?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef DrD00m het volgende:
Ik gebruik zelf dunlop 1.14mm plectums (donkerpaarse)
Die buigen niet mee
Leer het dan wanneer ze aan vervanging toe zijn. Ze nu gaan vervangen terwijl ze nog goed zijn is onzin.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef genakt het volgende:
[..]
ze zijn nog hartstikke goed maar moet het toch een keer leren
bewaar ze dan ook
Waarschijnlijk voor in het plakboek of zo.quote:
Snaren 'bewaren' is inderdaad onzin. Of ze zijn aan vervanging toe vanwege slijtage/roestaanslag/zweetaanslag ed. of ze zijn nog goed. Bij de 1e meteen vervangen, 2e gewoon lekker erop laten zitten.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leer het dan wanneer ze aan vervanging toe zijn. Ze nu gaan vervangen terwijl ze nog goed zijn is onzin.
ja denk het welquote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef DrD00m het volgende:
ey, hebbie vd week nog tijd om ff te jammen trouwens?
Dat is veel te dun voor bas johquote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg dik. Speel je bas of zo?
Ja, dat weet ik toch niet. Van bassen heb ik al helemaal geen verstand.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is veel te dun voor bas joh.
Als ik het geld voor een MM zou hebben, zou ik heel snel een Wal of een Lakland kopen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Bassen
Ik wil echt nog eens een MM
[ afbeelding ]
Ding staat op 22% manquote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik het geld voor een MM zou hebben, zou ik heel snel een Wal of een Lakland kopen.
Je inbox doet het weer eens niet
Vaag.quote:
De inbox "the_dean" is niet beschikbaar.quote:Probeer nog eens
Nee hoor, ligt mooi aan kantquote:Op maandag 4 januari 2010 13:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vaag.
[..]
De inbox "the_dean" is niet beschikbaar.
Nog steeds niet dus. Maar die pups en pots heb ik voorlopig niet nodig denk ik, dus ik neem ze wel mee bij de volgende soldeersessie. Tenzij ze in de weg liggen natuurlijk.
Inmiddels lijkt het er wel op dat hij het weer doet.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt mooi aan kant
Toch raar dat hij het nog niet doet....
Jij was eerder met het opnieuw proberen toen hij het vroeg dan dat hij jou van zijn block-list had gehaald (gok ik).quote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inmiddels lijkt het er wel op dat hij het weer doet.
Dat denk ik ook. Maar het is al opgelostquote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Jij was eerder met het opnieuw proberen toen hij het vroeg dan dat hij jou van zijn block-list had gehaald (gok ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |