Lekker is dat altijdquote:Op donderdag 31 december 2009 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, net lekker met mijn broer aan het sleutelen geweest.
Mijn SG heeft nu een nette Tonepros brug, Tele52 heeft nocaster pickups en mijn akoestische een nieuwe topkam. Rock on!
Klinkt wel lekker om mee te expirimenteren... wat moet dat kosten?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
De SG omsmelten bewaar ik voor jou: Dan kan ik gelijk de elementen achterlaten...
Heb jij trouwens hier nog iets aan?
http://store.guitarfetish.com/dr90husip90b.html
(Brug)
Wat vind jij dat het moet kosten?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker om mee te expirimenteren... wat moet dat kosten?
Is dat zo? Dat vind ik wel meevallen...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:35 schreef Libelah het volgende:
Gewetensvraag...
Niks mis mee... dan hoef ie in ieder geval niet teveel te betalen..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:35 schreef -Menn0- het volgende:
Ook zo'n leuke vraag is: wat heb je er voor over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ahaquote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Witch: waren verschillende schema's en heb er nu deze in:
http://www.seymourduncan.(...)atic=tele_2h_2splits
Zaak beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Aha.
Ik wil meer instrumenten hebben om in te klooien!.
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:28 schreef guitarist het volgende:
Een veilige jaarwisseling alvast!!
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:38 schreef shythe het volgende:
fijne oudejaarsavond en een gelukkig nieuwjaar allemaal, tot volgend jaar
Ik doe nog steeds meequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Kleine hapering in de GFS bestelling, dus die moet even overnieuw!
Wie nog mee wil doen, laat het even weten, ik doe aan het eind van de dag de order de deur weer uit.
Had bijna al verzonden, maar er waren volgens mij meer die mee wilden doen.
Anders halverwege de maand weer
Ja, oude order is inmiddels overgezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ja hoor, je hebt tot het eind van de dag. En anders morgen, als dat beter uitkomtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
Als je een paar minuten hebt, dan wil ik nog meedoen!
Eindelijk mijn Strat Plus gevonden... Tering wat zijn die dingen lastig te vinden... HNGD!
die van mij heb je nog? heb het al wel betaalt namelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Kleine hapering in de GFS bestelling, dus die moet even overnieuw!
Wie nog mee wil doen, laat het even weten, ik doe aan het eind van de dag de order de deur weer uit.
Had bijna al verzonden, maar er waren volgens mij meer die mee wilden doen.
Anders halverwege de maand weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |