Dat niet eens. Meer 't filosofische gedeelte. Eeuwig leven en dergelijke...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een typische uitvaartplaat....
Staceyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat al te kijken... bij de x factor????
Maar toch kan het want t is UK.... Daar zit meer kwaliteit in.
is het ook.. daarom stemmen veel mensen er ook op...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een typische uitvaartplaat....
5 jaar voor zijn overlijden?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Norrage het volgende:
Kutnummer van Queen, alleen zo hoog omdat dit het afscheid was van Freddy![]()
dat was toch Show must go on ?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar toen hij dood ging gingen ze het weer steeds draaien. En was eht niet zo dat Freddy dit schreef omdat hij zijen eigen leven niet meer zeker was ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
5 jaar voor zijn overlijden?
Het nummer is niet eens geschreven door Freddie man en het is ruim 5 jaar voor zijn dood opgenomen, dus met dat afscheid valt het nogal mee hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Norrage het volgende:
hmm misschien haal ik het door elkaar....maar dat dit hoog staat heeft in ieder geval iets met dood te makenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat was toch Show must go on ?
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat was toch Show must go on ?
hoe hoog staat Mieke Telkamp eigenlijk ?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm misschien haal ik het door elkaar....maar dat dit hoog staat heeft in ieder geval iets met dood te maken
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer is zo gejat van The Road Ahead van City to city
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |