je gaat toch niet gamen tijdens de jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef damsco het volgende:
Godver. Had ik afgesproken met wat internetvrienden om tijdens de jaarwisseling te gaan lannen (en natuurlijk ook een biertje te drinken) zeggen ze af. Had ik hele huis omgebouwd, kan ik lekker alleen gaan gamen. Kutzooi.
Klacht: tijdens jaarwisseling alleen thuis zitten te gamen doordat mensen op het laatste moment afzeggen
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef doubleyouteaare het volgende:
Op WoW is mooi vuurwerk om 0.00h.
Laten we dat niet doenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Brainfish het volgende:
Laten we wat fokkers optrommelen om TS gezelschap te houden
1+1=2...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
heb hetzelfde, als fok! nu maar niet down gaat want dan weet ik me echt geen raad meer
OPen het eerste topic op fok om 00:00 uurquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef damsco het volgende:
Godver. Had ik afgesproken met wat internetvrienden om tijdens de jaarwisseling te gaan lannen (en natuurlijk ook een biertje te drinken) zeggen ze af. Had ik hele huis omgebouwd, kan ik lekker alleen gaan gamen. Kutzooi.
Klacht: tijdens jaarwisseling alleen thuis zitten te gamen doordat mensen op het laatste moment afzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |