''You're gonna hear me roar'' Goeie timing.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:00 schreef boegschroef het volgende:
Zo we zijn weer wat verder... Ik heb lang moeten wachten op bepaalde onderdelen maar ze zijn nu binnen.
Nu gisteren voor het eerst de motor gestart. Helaas loopt deze nog niet zo soepel als ik gehoopt had. Maar hij start in ieder geval erg goed.
In dit laatste filmpje zie je wat backfire rond 29 en 33 seconden
Graag!! Echt geweldig leuk om je topics te volgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:39 schreef boegschroef het volgende:
Eerst het nieuwe project, ik plaatst hier nu de laatste voortgang, als er interesse is dan open ik nog een nieuw topic voor deze
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:28 schreef boegschroef het volgende:
voor degene die het niet meer weten, dit is het einddoel:
[ afbeelding ]
Lijkt lekker op te schieten.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb heel even stil gezeten maar dit weekend weer wat voortgang geboekt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het dashboard, zit nog niet helemaal goed maar het begint er al op te lijken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef boegschroef het volgende:
Het heeft even op zich moeten laten wachten, maar vandaag na wat afstellen een eerste echte proefrit.
Wat een geluid! Prachtig project met een machtig mooi resultaat. Heb met plezier meegelezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef boegschroef het volgende:
Het heeft even op zich moeten laten wachten, maar vandaag na wat afstellen een eerste echte proefrit.
Meegelezen klinkt zo definitief...hoop dat er nog veel gaat volgen want idd een prachtig project.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat een geluid! Prachtig project met een machtig mooi resultaat. Heb met plezier meegelezen.
Ben ik met je eens hoor maar uit reactie 201 maak ik op dat er niet veel updates meer te verwachten zijn helaasch.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:36 schreef Charged het volgende:
[..]
Meegelezen klinkt zo definitief...hoop dat er nog veel gaat volgen want idd een prachtig project.
Hopen op een nieuw project van boegschroefquote:Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor maar uit reactie 201 maak ik op dat er niet veel updates meer te verwachten zijn helaasch.
Nu dan iets uit '74, dan zit er mooi steeds 4 jaar tussenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hopen op een nieuw project van boegschroef
Kom maar op met die '74 Dodge Chargerquote:Op zondag 24 juli 2016 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu dan iets uit '74, dan zit er mooi steeds 4 jaar tussen.
Krijgen we dan gewoon weer een projecttopicquote:Op maandag 25 juli 2016 14:52 schreef boegschroef het volgende:
Ik ben nog bezig met een ander project uit 69, en ik ben nog een andere 69 mach 1 aan het overwegen: http://link.marktplaats.nl/m1015186252
om daar dit van te maken (zo is deze dus ook origineel) ik heb nog onderdelen genoeg over...:
[ afbeelding ]
Dus ik heb nog genoeg te doen.
Daarnaast wil ik ook nog een keer een cabrio opknappen maar ik hou het wel bij mustangs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |