1 |
och een geestelijk gestoorde verdient natuurlijk niet beterquote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef Stuart het volgende:
Had het gepaster gevonden als zijn kop eraf was geslagen met een zwaard trouwens
Het is lekker makkelijk om je te beroepen op zoiets. Hij was wel in staat een dergelijke reis te maken en de hoeveelheid shit die hij bij zich had kan vele mensen verslaafd maken en zelfs naar de klote helpen. Deze man verdiende de doodstraf en is stom genoeg geweest om dat risico te aanvaarden. Soitquote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
och een geestelijk gestoorde verdient natuurlijk niet beter
Hadden ze in Nederland maar veel strengere straffen op drugshandelquote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Jeff89 het volgende:
Achja.. Uberhaubt Aziaten en hun bizarre straffen op drugshandelTeveel van hun eigen opium gerookt..
nou ja zelf zal hij er weinig tegeningebracht hebben hequote:Op donderdag 31 december 2009 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is lekker makkelijk om je te beroepen op zoiets. Hij was wel in staat een dergelijke reis te maken en de hoeveelheid shit die hij bij zich had kan vele mensen verslaafd maken en zelfs naar de klote helpen. Deze man verdiende de doodstraf en is stom genoeg geweest om dat risico te aanvaarden. Soit
Zoals Amerika bijvoorbeeld? Dus de hele keten strafbaar stellen? Of alleen de handel?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hadden ze in Nederland maar veel strengere straffen op drugshandel
Wat maakt het uit? Hij neemt toch zelf die shit mee naar China? Het is een keuzequote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja zelf zal hij er weinig tegeningebracht hebben he
Nee precies, want 50 jaar geleden konden ze nog geen Europeanen executeren ofzo.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef anaalpiraat het volgende:
Dit bericht laat maar eens zien, hoe sterk China is nu op dit moment dat ze gewoon burgers met EU nationaliteit kunnen executeren.
Handel en gebruikquote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zoals Amerika bijvoorbeeld? Dus de hele keten strafbaar stellen? Of alleen de handel?
Door ze kop geschoten voor zover ik weetquote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef justmattie het volgende:
Hoe is hij geëxecuteerd dan? Vuurpeloton? Dodelijke injectie ? Of hebben ze in China nog andere straffen
Gaskamer..quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef justmattie het volgende:
Hoe is hij geëxecuteerd dan? Vuurpeloton? Dodelijke injectie ? Of hebben ze in China nog andere straffen
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door ze kop geschoten voor zover ik weet
Hoe het systeem is in de VS weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je in Nederland nagenoeg alles ongestraft kunt doen en daar erger ik me stelselmatig aan. De straffen in bijvoorbeeld Engeland stellen tenminste nog iets voor. Slappe linkse hap in Nederlandquote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dat werkt ook zo geweldig in de VS?
Mishandeling wordt nog zwaarder gestraft dan pedofiliequote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe het systeem is in de VS weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je in Nederland nagenoeg alles ongestraft kunt doen en daar erger ik me stelselmatig aan. De straffen in bijvoorbeeld Engeland stellen tenminste nog iets voor. Slappe linkse hap in Nederland
Moeten we straffen om het straffen, beleid voeren om de overlast voor de samenleving te beperken?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe het systeem is in de VS weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je in Nederland nagenoeg alles ongestraft kunt doen en daar erger ik me stelselmatig aan. De straffen in bijvoorbeeld Engeland stellen tenminste nog iets voor. Slappe linkse hap in Nederland
Om te proberen te voorkomen dat mensen aan die shit beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Moeten we straffen om het straffen, of straffen om de overlast voor de samenleving te beperken?
Beide. De straf moet passend zijn, maar er moet ook een waarschuwing vanuit gaan naar de rest van de maatschappij dat je er niet licht van af komt wanneer je je niet aan de wetten en regels houdt.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Moeten we straffen om het straffen, beleid voeren om de overlast voor de samenleving te beperken?
Welke shit? Maken we daar onderscheid in, zoals we nu ook al doen, of gaan we het 'shit is shit' beleid voeren?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om te proberen te voorkomen dat mensen aan die shit beginnen
Akkoord.. Dus de doodstraf voor vier kilo heroine, ja of nee? En voor vier kilo wiet?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beide. De straf moet passend zijn, maar er moet ook een waarschuwing vanuit gaan naar de rest van de maatschappij dat je er niet licht van af komt wanneer je je niet aan de wetten en regels houdt.
Heroine vind ikzelf meer shit dan weed. De verschillende soorten drugs zullen onderveeld worden in klasses. Dat lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar het is nu gewoon veel te makkelijk om wat dan ook te kopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Welke shit? Maken we daar onderscheid in, zoals we nu ook al doen, of gaan we het 'shit is shit' beleid voeren?
Ja voor heroine. Misschien 3 jaar brommen voor diezelfde hoeveelheid wietquote:Op donderdag 31 december 2009 14:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Akkoord.. Dus de doodstraf voor vier kilo heroine, ja of nee? En voor vier kilo wiet?
Ok, maar hoe gaan we die klasses sorteren? Schadelijkheid voor het lichaam? Mate van 'verslavendheid'? Gevaar voor omstanders?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heroine vind ikzelf meer shit dan weed. De verschillende soorten drugs zullen onderveeld worden in klasses. Dat lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar het is nu gewoon veel te makkelijk om wat dan ook te kopen.
Combinatie van schadelijkheid voor het lichaam en verslavenheidheid hoewel ik het eerste zwaarder zou laten wegen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ok, maar hoe gaan we die klasses sorteren? Schadelijkheid voor het lichaam? Mate van 'verslavendheid'? Gevaar voor omstanders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |