abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76266277
das niet zo moeilijk toch; jij verzint wie er van jou kant moet komen, hij verzint wie er van zijn kant moet komen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76266368
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef pinquit het volgende:
das niet zo moeilijk toch; jij verzint wie er van jou kant moet komen, hij verzint wie er van zijn kant moet komen!

jamaar jamaar, dan zegt ie gewoon dat hij iedereen erbij wil hebben

Ach, misschien dat we wel een ceremonie doen met een beperkt aantal gasten en dan een groter feest erachteraan ofzo, dat lijkt me wel wat.
En ik heb al het perfecte jurkje gezien voor Amélie in de verkleedklerenhoek van de kinderspeelgoedwinkel Ze kan hem ongeveer aan als ze 3 ofzo is denk ik, dus hij heeft nog 2,5 jaar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76266529
waarom niet eerder?
pi_76266530
TVP!!
pi_76266541
ik wil ook trouwen
pi_76266558
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]
in de verkleedklerenhoek van de kinderspeelgoedwinkel
dit zie ik nu pas
pi_76266675
zo, alles is klaar, nu alleen ik nog !

en mijn nek is euh.. kapot wordt leuk vuurwerk kijken vanavond
Ja doei.
pi_76266711
en het sneeuwt hier
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:32:23 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76266722
Haaai, lekker gewerkt vandaag...

Nu een 2 cola berenburgjes, douchen en hopelijk wat slapen tot 8 of 9 uur dan opstaan en champagne drinken

Lijst:
O: yoghurt met mandarijn
T: 2 oliebollen
T:appel, peer
L: Boterham osseworst, grote kom bruine bonensoep met veel rookworst en spek, glas halfvolle melk
T: 4 lychees
T: 3 oliebollen
T: merci
S: slapen
D.... huzarensalade,toastjes, tonijn, champagne en nog een oliebol vast
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76267165
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
hier wordt het vanaf morgen heul druk zeker? zielig tvp'tje
Waarschijnlijk Welkom
  donderdag 31 december 2009 @ 16:00:57 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76267940
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:27 schreef pinquit het volgende:
ik wil ook trouwen
Ik ook wel weer
Heb altijd gezegd dat ik nooit weer wilde trouwen maar ik heb het gevoel dat mijn vriend echt de ware is
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76268526
Zo, ik heb een fles echte Champagne, rijzend oliebollenbeslag en appelbeignetbeslag. Kom maar op met die jaarwisseling.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76268925
je gaat t wel bakken nog hoop ik?
pi_76269246
Wij hebben een fles Cava zal ik een fles casave halen? aldus mijn lief ik ben benieuwd, eerste keer weer een glas alcohol sinds 15 maanden volgens mij heb k morgen een kater
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 16:39:25 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76269441
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben een fles Cava zal ik een fles casave halen? aldus mijn lief ik ben benieuwd, eerste keer weer een glas alcohol sinds 15 maanden volgens mij heb k morgen een kater
Ik vind persoonlijk Cava lekkerder dan champagne...
Heb een anderhalve literfles en daarvan ga ik een liter drinken, zal morgen aangeschoten om 6 uur op het werk staan (vriend rijdt gelukkig )
Wij gaan zo maar richting douche en bed... pff helemaal nog geen zin om te slapen
pi_76269454
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:24 schreef pinquit het volgende:
je gaat t wel bakken nog hoop ik?
Frituurpan met schone olie staat op de deel.

Welkom trouwens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 31 december 2009 @ 16:41:40 #42
331 Merel
Be here now.
pi_76269519
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76269552
Ik vind eigenlijk alle mouserende wijn wel lekker
prosecco, cava, champagne, t maakt me allemaal niet zo gek veel uit, ik heb te weinig kennis en te weinig dingen geproefd om echt een verschil te proeven denk ik.

Een paar jaar geleden had ik een fles Jip&Janneke kinderchampagne meegenomen naar mn ouders toen mn pa luidkeels verkondigde dat ie deze champagne als enige wél lekker vond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76270458
Ik zie al siervuurwerk! (en ik zit 5 hoog, dus mooi uitzicht)

Straks naar een vriend van me, daar gourmetten en om 12u zijn dakterras op, op de 5e etage vlakbij het centrum van Amsterdam.

Iedereen fijne jaarwisseling!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76270755
Planning voor vanavond:

witlofschuitjes met eiersalade, tomaatjes gevuld met ricotta en rode pesto, kaasbitterballetjes met mosterd, gegratineerde champs met blauwe kaas, in citroensap gegaarde pittige champs en preisoufflé
Verder oliebol(len) en appelflap(pen), stokbrood met div kaas en rode pesto, rode wijn en (nep)champagne (met schroefdop )
Hopelijk dit jaar niet weer brandstichting in de straat.

Allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst!
pi_76271040
Damn jij gaat voor een feestmenu zeg vmw!
die tomaatjes met ricotta/pesto klinken goed die ga ik onthouden!

Wij eten vanavond gewoon normaal, met zn tweetjes, die mapo tofu met noedels dus en groente. En morgen eten we salade van veldsla met tomaatjes en geitenkaas en pijnboompitjes en zulks. En ik bedenk me nu ook net dat we helemaal vergeten zijn om feestelijkheden te halen voor vanaaf geen nom en ook geen vuurwerk. Alleen die cava. Nouja ook goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 17:38:56 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76271702
Die tomaatjes met ricotta en pesto klinken idd goed! Hoe maak je die? Tomaten uithollen en dan in de oven? Receptje? .

Wij eten ook gewoon normaal en morgen ook . Ik wil m'n 67 kg niet meer weggeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_76274429
Dames! Allemaal een heel fijne jaarwisseling toegewenst! Wij zien er allemaal echt superfab uit. . M'n vriendje in z'n mooie pantalon en stropdas om. .

Tot in het nieuwe jaar, meisjes! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76274498
Geen receptje hoor, was eigen idee en recept is niet al te moeilijk.
Kapje van minitomaatjes afsnijden en voorzichtig de randjes lossnijden en met een lepeltje het vocht enzo uitscheppen. Vervolgens een half uurtje ondersteboven uit laten lekken op keukenpapier.
Vulling bestaat (voor een heel bakje minitomaatjes) uit een halve beker Hüttenkäse (heet tegenwoordig Vitalinea ), een flinke dessertlepel (of twee theelepels) rode pesto en wat peper.
Tomaatjes vullen en garneren met wat groens, ik ga voor oregano.
Als je wilt dat de tomaatjes mooi blijven staan kun je van de onderkant ook nog een heel klein schijfje afsnijden.
Wel voorzichtig, want je wilt niet dat ze gaan lekken op je nieuwe witte jurk.
pi_76276588
Ik heb geen roze champagne

En geen oliebollen

Wel kaartjes voor een parteh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')