Een sticker!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye: good nuff for me*sticker* Ik ga maandag ook weer een poging wagen, hopelijk is de sneeuw dan een beetje weg...
*aai voor Kwak*
To do: hupsen, douchen, boodschappen, vega koken voor 4... En dan nog de leukere dingenNouja koken is ook leuk eigenlijk.
Ah kijk, dat vult het lijstje al weer aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
heb vanavond een housewarming met wrsch chips en taart
oh, de 2 fajita's die ik eet zijn ook wel écht goed gevuld
Vast welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, XM in een homotent. Is Duvel niet in z'n kont geknepen?
.
Kusje op je neus!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
kutsneeuw, kutvirusje, kuthormonen
goeiemorgen allemaal!
Doe eens gek. Besides, we zitten nog in week 53, zondag begint 2010 pas echt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben nog wel yoghurt, maar da's van die 2000% vet griekse yoghurt! daar heb ik gisteren wel een flinke lepel van door de pasta gedaan
nee, ik wil skinny zijn bij de eerste doorpassessie van m'n jurkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe eens gek. Besides, we zitten nog in week 53, zondag begint 2010 pas echt.
Diarree, werkt perfectquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik wil skinny zijn bij de eerste doorpassessie van m'n jurkik stop gewoon met eten
!
Waarom laat je je oude, krakkemikkige moedertje naar binnen kruipen en niet jij zelf met je lenige jonge lijf?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Syrena het volgende:
Moggels! Maria, ik ben wel tot bij de Zumba geraakt! Nadat mijn moeder en ik de auto hadden ontdooitde rubbers hadden losgemaakt (duwen tegen de deur! DUWEN!) en we goddank slotontdooier vonden in de meterkast (die pas werkte nadat mijn moeder via de kofferbak naar binnen was gekropen om de dingtjes van de deur omhoog te doen
)
En nu gaan we zo supermarkten en ga ik veel groente & fruit kopen
Mijn nichtje van 11 heeft dezelfde laarzen als ik (gekocht toen ze de mijne zag) en nu vind ik de mijne niet leuk meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef loveli het volgende:
lol @ Syrena!
Nu even de sneeuw trotseren en naar de winkel gaan om patroonpapier te kopen. M'n nichtje van 11 heeft een errug leuk rokje en dat ga ik namaken, voor mezelf. Zo.
Dan eten jullie dus > 1500 gram groente per dag, wow!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
seldrij
en in de wraps vanavond gaan paprika's, courgette en broccoli
wij eten echt veel groente hoor!
Per maaltijd gaat er altijd >500 gram groente door het gerecht heen![]()
Dat is voor de huidige begrippen veel, maar wat mij betreft het minimum wat je nodig hebt. En nee, ik eet zelf helaas ook niet aan de minimale hoeveelheid groenten die ik zou willen binnenkrijgen. Behalve op dagen dat ik witlof eet, daar eet ik meer dan een pond van weg in m'n eentje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
seldrij
en in de wraps vanavond gaan paprika's, courgette en broccoli
wij eten echt veel groente hoor!
Per maaltijd gaat er altijd >500 gram groente door het gerecht heen![]()
750 gram per persoon per dag is juist een errug OK doel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan eten jullie dus > 1500 gram groente per dag, wow![/flauw]. Ik moet een verslag maken maar ik kan me totááááááál niet concentreren. Komende week moet ik weer aan het werk en de ervaring leert dat ik dan wel in een soort werkflow terecht kom. Maar ik heb niet alles gedaan wat ik had willen doen deze vakantie, daar baal ik wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |