Ik blijf ook nog tot de late uurtjes vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef MarijeH het volgende:
Ik blijf nog luisteren tot en met nummer 7.
niet te lezen nee....quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Homdeck het volgende:
30 posts per minuut heb je ook geen zak aan
dat zal hier ook zeker zo zijn... maar of de laptop aan blijft is dan weer de vraag.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog tot de late uurtjes vanavondLekker met de radio aan
Nick & Simon?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef MarijeH het volgende:
Ik blijf nog luisteren tot en met nummer 7.
Ik mag helemaal nietsquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen gaan vanavond. Mag niet in jouw toestand![]()
kijk ook uit met lekkere dingen om te eten dat er geen rauw spul in zit oidquote:Op donderdag 31 december 2009 15:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik mag helemaal niets
Nou ja, een glaasje dubbelfrissss dan.
quote:
zing vecht jank en bedonderquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
![]()
Nee die staan helaas niet in de top 10. Ik had het over ramses Shaffy.
Hey, ik ben bijna 14 weken zwanger, ik weet wel wat ik wel of niet mag hoor... Dat hoef je er niet allemaal in te wrijven hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk ook uit met lekkere dingen om te eten dat er geen rauw spul in zit oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
![]()
Nee die staan helaas niet in de top 10.
Je moet uitkijken wat je wenst, daar is Coldplay alquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat lukt niet echt als iedereen geniet van de muziek.. we moeten slechtere muziek hebbenDan gaat het een stuk sneller.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey, ik ben bijna 14 weken zwanger, ik weet wel wat ik wel of niet mag hoor... Dat hoef je er niet allemaal in te wrijven hoor![]()
![]()
mn zus had dus gewoon een heerlijk toetje ergens gekregen... bleek dat er uiteindelijk wel rauw ei in zat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze lichtelijk pissig geworden op de ober dat die had aangegeven dat dat echt niet zo was.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |