Sorry, Baardpenis.quote:
Maaskantje?quote:
Boerendorp..geen maaskantjequote:
Nope. In de buurt van Eindhoven ergens.quote:
BOERU BOERU BOERUquote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nope. In de buurt van Eindhoven ergens.
Ik had me juist verslapen dus wat dat betreft zit et wel goedquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef S.Seagal het volgende:
Veel te laat uit kwam? Je moest vandaag juist uitslapen voor vanavond.
Ik verveel me altijd zo tijdens het slapen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef S.Seagal het volgende:
Veel te laat uit kwam? Je moest vandaag juist uitslapen voor vanavond.
Wat is een lemming?quote:
Jij woont in Maaskantje zekerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Welk boerendorp in brabant woon je ?
Want ik woon ook in klein dorpje @ brabant en hier is veel vuurwerk.
Mijn klacht: Niemand is thuis zodat ik geen gelukkig Nieuwjaar kan wensen voor mijn ochtendkrant en ik geen centjes extra verdien.
Heb je nog stack? Of heb je alles al verkocht?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had me juist verslapen dus wat dat betreft zit et wel goed
Iemand post een topic van kut vuurwerk en dat ze zijn hond aanvallen die bang is voor vuurwerkquote:
Wegwezenquote:
Dat weet hij welquote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wegwezenals ge dat al niet snapt
De laatste 20 zijn net de deur uitquote:Op donderdag 31 december 2009 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je nog stack? Of heb je alles al verkocht?
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand post een topic van kut vuurwerk en dat ze zijn hond aanvallen die bang is voor vuurwerk
Jij doet het tegenovergestelde
Netjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
De laatste 20 zijn net de deur uit
Ik schaam me ervoor.quote:
Haha grappigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
Heel erg toeval dan, want ik heb dit niet met opzet verzonnen.
Klopt! Kijk eens uit je zolderraam, ik zwaai naar je!quote:
Zo sociaal als ik ben, zwaai ik terug.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:29 schreef Twizu het volgende:
[..]
Klopt! Kijk eens uit je zolderraam, ik zwaai naar je!
Een echte autist zou dat nooit durven.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:29 schreef Twizu het volgende:
[..]
Klopt! Kijk eens uit je zolderraam, ik zwaai naar je!
En dat al helemaal niet. Angstzweet en onvermogen, op zijn minst!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef OPENJEOGEN het volgende:
[..]
Zo sociaal als ik ben, zwaai ik terug.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nope. In de buurt van Eindhoven ergens.
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je woont in Weert of in Nuenen ? Ospel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |