Wij delenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen zorgen, die keuze hoef je niet te maken gezien ik het winnende lot heb
Dat geef ik dagelijks aan de plaatselijke zwerver bij de appiequote:
Waar woon jij?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat geef ik dagelijks aan de plaatselijke zwerver bij de appie
In the Aquote:
1 miljoenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het onzin. Je kan best 27 mensen blij maken met 1 miljoen ipv. 1 iemand met 27,5 miljoen
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het onzin. Je kan best 27 mensen blij maken met 1 miljoen ipv. 1 iemand met 27,5 miljoen
En je verkoopt er niet zoveel mee als al die aasgieren die 27,5 miljoen willen!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
1 miljoenDaar koop je misschien nog net een fatsoenlijk huis van
Je kan ook 270 mensen blij maken met een ton. Alleen dan verkoop je dus geen 5 miljoen loten.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Nee dat schiet op. Dan kun je op je 65e i.p.v. 67e met pensioen. Daar doen 'we' het niet voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Duh, Dan moet je iedere keer weer slepen met je spullen en schilderijen en zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Jig_Saw het volgende:
Waarom zou je een jacht willen bezitten als je hem ook zou kunnen huren, heb je ook elke keer iets nieuws.
Zou wat als het topic een slotje krijgtquote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef wise het volgende:
als ik die 27 mil win, open ik een topic op fok en de 27ste poster krijgt dan 500.000
Je kunt er AZ voor kopen, maar of je daar nou gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan het ook investeren in aandelen van de DSB
Hey, dat is een goed plan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef wise het volgende:
als ik die 27 mil win, open ik een topic op fok en de 27ste poster krijgt dan 500.000
indd. Mods doen em dicht en gaan dan posten om de 27ste te halen. Bij deze wordt mods uitgesloten. Behalve netsplitter.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou wat als het topic een slotje krijgt
Heb je wel je eigen voetbalclubquote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt er AZ voor kopen, maar of je daar nou gelukkig van wordt.
Nee. Wat je wint bij de staatsloterij hoef je geen kansspelbelasting meer over te betalen. Wel moet je vermogensrendementsheffing betalen van 1,2% per jaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Hoe zit dat nou met de belasting na een jaar enzo? Iets van 40 % moest je toch weer inleveren?
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Hoe zit dat nou met de belasting na een jaar enzo? Iets van 40 % moest je toch weer inleveren?
Ligt er aan waar je je geld in investeert ook, maatschappelijke investeringen zijn vaak vrijgesteld en anders zet je het in Lichtenstein op de bank.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee. Wat je wint bij de staatsloterij hoef je geen kansspelbelasting meer over te betalen. Wel moet je vermogensrendementsheffing betalen van 1,2% per jaar.
Er vanuit gaande dat je het op je bank laat staan, laten we het daar even op houdenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je je geld in investeert ook, maatschappelijke investeringen zijn vaak vrijgesteld en anders zet je het in Lichtenstein op de bank.
Welke debiel laat het dan ook zo op de bank staanquote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je het op je bank laat staan, laten we het daar even op houden
In één keer.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Mendeljev het volgende:
Krijg je trouwens als je wint je cash ook in één keer gestort of wordt dat verspreid over 20 jaar?
Oh nee, dit hebben we nog niet eerder gehoord. Loterijwinnaars die 'even' snel rendement willen maken en na 5 jaar met 50% van de cash overblijven. ATM is er niks mis met een spaarrekeningquote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke debiel laat het dan ook zo op de bank staanIk neem aan dat die financieel adviseur van de Staatsloterij die je er gratis bij krijgt betere adviezen geeft
Over nagenoeg elke legale manier moet belasting betaald wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke debiel laat het dan ook zo op de bank staanIk neem aan dat die financieel adviseur van de Staatsloterij die je er gratis bij krijgt betere adviezen geeft
En die vallen om de haverklap!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:27 schreef Marurk het volgende:
De kans dat een vliegtuig neerstort is nog groter dan de kans dat jij dat bedrag wint.
Dit wou ik net zeggenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen zorgen, die keuze hoef je niet te maken gezien ik het winnende lot heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |