SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er helpt niks zo goed tegen brakheid als een bigmacmenu. Vet, zout, het is drugs jonge, ik zeg 't je!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Same here, ik dacht dat ik zowat de enige was die vannacht effe goed bezig is geweest![]()
Tips:
-Drink een halve tank water leeg
-Ga effe onder de douche
-Neem een stevige brunch (eieren, kaas, enz) met vruchtensap
-Neem een kop koffie (niet meer dan 1, koffie droogt namelijk juist uit)
-Drink de andere helft van die tank water leeg
Ongetwijfeld, maar als ik brak ben hou ik het liever effe dicht bij huisquote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Er helpt niks zo goed tegen brakheid als een bigmacmenu. Vet, zout, het is drugs jonge, ik zeg 't je!
Held! Het erge is dat het me elk jaar weer gebeurd:'). Kansloos.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Same here, ik dacht dat ik zowat de enige was die vannacht effe goed bezig is geweest![]()
Tips:
-Ga effe onder de douche
So true! Maar ik zit op een waddeneiland en hier is geen macquote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Er helpt niks zo goed tegen brakheid als een bigmacmenu. Vet, zout, het is drugs jonge, ik zeg 't je!
Dat moest je allemaal doen rond de tijd dat je naar bed ging, niet daarnaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tips:
-Ga effe onder de douche
Dit is voor de mensen die dat niet gedaan hebben ervoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat moest je allemaal doen rond de tijd dat je naar bed ging, niet daarna
Ja dat was ik vergeten te meldenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is voor de mensen die dat niet gedaan hebben ervoor![]()
Overigens van al die punten kan ik alleen het water drinken en misschien effe wat eten aanraden voor het naar bed gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |