Oma is wel zielig met dit weer, komt haar huis niet uit met de gladheid. Wat verse oliebollen gebracht en wat dingen voor dr keel omdat ze er last van had. Lekker koffie gedronkenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jij kunt er tenminste nog naartoe. Ik al 21 jaar niet meer
.
Wat was dat daar dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, ze waren alleen net niet single en ook net niet album van het jaar bij 3v12, de enige lijst die mijn smaak goed benadert
Je bent een gouden kerel.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Oma is wel zielig met dit weer, komt haar huis niet uit met de gladheid. Wat verse oliebollen gebracht en wat dingen voor dr keel omdat ze er last van had. Lekker koffie gedronken
Hahahaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht - MrsEkdom: Mensen zijn kuddedieren. Vannacht Kliko aan de weg gezet en de hele straat volgde.... #maarzewordenpaszaterdaggeleegdgniffel
Hmja, dit weer is niets voor zulke oude mensenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Oma is wel zielig met dit weer, komt haar huis niet uit met de gladheid. Wat verse oliebollen gebracht en wat dingen voor dr keel omdat ze er last van had. Lekker koffie gedronken
Wat liefquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen whisky?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:32 schreef borisz het volgende:
Voordeel om eens aan de andere kant van IJmuiden te zijn is de slijterij daar. Hebben meer keus uit speciale bieren. Nog even wat winterbiertjes meegenomen en een kwakbiertje
*kijkt achter zich in de kastquote:
Andere keer weer, moet even op de centen lettenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik word ook altijd zenuwachtig vlak voor 12 uur
Dat zijn meestal de betere, als de eigenaar iets met whisky heeft tenminstequote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Andere keer weer, moet even op de centen letten![]()
Hebben wel een aardige keuze. Beter dan de G&G
. Die slijterij is ook een zelfstandige zaak
.
wat zul je in de stress gezeten hebben toen het 2000 werd dan zegquote:Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik word ook altijd zenuwachtig vlak voor 12 uur
Slappe hap inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef TAV74 het volgende:
Beetje niksig nummer van Guus dit imo
Die slijterij heeft ook minder wijn maar veel meer sterke dranken. Het is wel weer eens goed dat ik de lokale winkels weer leer kennen. Die kant van IJmuiden kom ik niet als het niet nodig isquote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de betere, als de eigenaar iets met whisky heeft tenminste
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef Felagund het volgende:
Buckley's verse is toch het beste imo.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef Felagund het volgende:
Buckley's verse is toch het beste imo.
Wrainwrights versie vind ik ook mooi en ingetogen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef TAV74 het volgende:
Buckley of Cohen live, de rest moet eraf blijven, zeker deze schreeuwversie, het is geen gospel
Ej !quote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Kom er maar in Hans:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |