nou, the Cemical Brothers zijn nog steeds behoorlijk populait en Jamie Lidell hoor je ook nog wel wat van hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu trouwens dat het verkrijgen van SR anthem status het zelfde effect heeft als het meedoen aan het songfestival. Naderhand: nooit meer wat van gehoord!
Hier lekkere moddervette oliebolquote:Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, overgeven heb ik voorlopig wel weer genoeg gedaan
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier lekkere moddervette oliebol
ze smaken hier weer heerlijk , vers uit de panquote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die sla ik dit jaar over
.
. Plannen voor vanavond maar aangepast en braaf naar m'n ouders en zusje. Zie mezelf niet met een pallet bier in de kroeg staan
.
Da's het lekkerstequote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze smaken hier weer heerlijk , vers uit de pan
Succes en zend noodsignalen uit als we je moeten redden.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu even een soort van zelfmoord plegen: ik ga naar Albert Heijn. Wish me luck.
Succes.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu even een soort van zelfmoord plegen: ik ga naar Albert Heijn. Wish me luck.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Succes en zend noodsignalen uit als we je moeten redden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Succes.
Dit is toch wel (verreweg) het beste nummer van het album.
Thnx. Ik pik nog ff een stukquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
luck!
![]()
Hier viel het mee, was gewoon druk. Ben nu lekker een taart aan het bakken![]()
U2.. leuk hoor maar dit nummer te vaak gehoord inmiddels..
vind et juist een beetj een zeiknummer, vind ill go crazy if I etc etc veel leukerquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Succes.
Dit is toch wel (verreweg) het beste nummer van het album.
Toch maar eens weer luisteren, vond Get on Your BOots zo vreselijk dat ik er nauwelijks naar heb geluisterd.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind et juist een beetj een zeiknummer, vind ill go crazy if I etc etc veel leuker
Heerlijke afwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
Volbeat!!
![]()
Lekker nummerrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |