Een must?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef xaxolotlx het volgende:
omdat het een soort must is, is best afleidend en misschien niet leuk voor je partner.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef xaxolotlx het volgende:
omdat het een soort must is, is best afleidend en misschien niet leuk voor je partner.
Ik niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:26 schreef Metro2005 het volgende:
Welke man wil dat niet. Overigens heb ik nie tveel vrouwen meegemaakt die het niet wilden dus gewoon vragen en spuiten maar
Ik vind het verspilling ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:27 schreef pump_kin het volgende:
ik vind het juist leuk, maar mn vriend wil niet. hij vindt dat het zon zooitje wordt.
Tijdelijk en dan slik ik door.quote:
Ah vertel eens,quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef Bosjebloemen het volgende:
oh dat heeft mn vriend zo vaak gedaan,
vind ik wel leuk.
en als je zegt dat het in je ogen prikt benje blijkbaar dus te dom om die niet dicht te doen,
ookal zou je voor het eerst seks met iemand hebben zie je nog waneer die bijna komt.![]()
in iedergeval, als ik jou was.. gewoon onder de seks vragen
wil ze het niet, seks verpest :p
maar dat is nog altijd beter als het wel doen en ze flipt,waardoor het ook verpest zou zijn.
nu weet je het antwoord tenminste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |