Ik wil het hier dus eigenlijk alleen over Seizoen 6 hebben tot waar 'internet' is. De episodes tot 6x19 zijn te vinden op internet en als er nieuwe eps zijn dan maak ik het wel op de bekende manier bekend.
Seeing red, geniale aflevering. Ik vond die 3 geeks al best lachen en vond het wel leuk dat ze al behoorlijk lang in Buffy te zien zijn (seizoen 1 waarin dat kleine ventje zelfmoord wil plegen in de toren en waarin de kantinejuf de scholieren om wil brengen).
Ik onderschatte die lui eigenlijk de hele tijd. Meer van 'och ze willen rijk worden, chicks krijgen en wat coole gadgets hebben maar meer niet'. Maar de 'baas' is toch meer op macht belust dat ik dacht.
quote:seizoen 3.
Op donderdag 02 mei 2002 20:28 schreef Melluh het volgende:
(seizoen 1 waarin dat kleine ventje zelfmoord wil plegen in de toren en waarin de kantinejuf de scholieren om wil brengen).
Aflevering 19 was inderdaad geweldig, schokkend ook.
Het is trouwens ook wel leuk om de oude series nu te volgen want je ziet nu een aantal dingen die je bij de eerste keer niet zag, maar die met seizoen 6 zin krijgen. Wel raar trouwens om te bedenken dat Glory geen rol meer speelt in 6 terwijl ze zo centraal was in de ontwikkelingen voorheen.
De onwaarschijnlijke realiteit die we hebben leren accepteren in de loop van 6 seizoenen of de realistische die we nu plots voorgeschoteld kregen?
Seeing red was wel cool ja. Ik moet zeggen dat ik als hetero man best genoten heb van 6x18 en 6x19, of ben ik nu gewoon een zieke perverseling
Ook leuk dat willow in 6x20 waarschijnlijk weer haar heksentruukjes gaat toepassen. Kan niet wachten op ep 6x20.
quote:Nee hoor, het is gewoon genieten
Op zaterdag 04 mei 2002 12:09 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Seeing red was wel cool ja. Ik moet zeggen dat ik als hetero man best genoten heb van 6x18 en 6x19, of ben ik nu gewoon een zieke perverseling
Ook leuk dat willow in 6x20 waarschijnlijk weer haar heksentruukjes gaat toepassen. Kan niet wachten op ep 6x20.
Lijkt me mooi om te zien hoe Willow gaat reageren op de dood van Tara, allereerst hoop ik dat ze een spell doet dat ze weer levend wordt want Tara vond ik erg goed spelen maar 'Evil Willow' lijkt me ook cool om te zien. Als Willow evil is denk ik niet dat Buffy haar makkelijk van wraak kan afhouden. Zeker niet omdat zij ook gewond is (lijkt me heel sterk als ze _weer_ dood is).
Wat ik trouwens wel een heel ontnuchterend moment vond was toen Tara zei 'Your shirt', over het feit dat Willow onder het bloed zat, haar bloed.
Ik kan me wel redelijk indentificeren met die 3 nerds/geeks, ik bedoel, ik studeer Telematica en vind Bond-films en X-files ook wel cool. En zoals je ziet, ik vind quotes uit films (en muziek) ook cool
quote:1 van de mooiste scenes uit die episode is wanneer ze in het busje op weg zijn naar dat cafe waar Spike aan het kaarten is en Bufy zich aan het bezatten is.
WARREN: Smart. She's figuring out the game. Satisfy the customer. She might have you beat, Stretch.
JONATHAN: No way. She hasn't even started yet.
ANDREW: I just hope she solves it faster than Data did on that ep of TNG where the Enterprise kept blowing up.
WARREN: Or Mulder, in that X-Files where the
bank kept blowing up.
ANDREW: Scully wants me so bad.
[Warren en Jonathan kijken Andrew vreemd aan.
quote:
Andrew: We're really superheroes now, like Dr No
Warren: Yes, yes that one there was Connery, those movies were decent
Jonathan: No one remembers Connery. Roger Moore was smooth.
Warren: You're insane. You're short and you're insane.
Andre: I like Timothy Dalton
[Warren geeft Andrew een klap in het gezicht]
Andrew: Heeey!
Warren: Don't make me pull over.En dan even verderop als het busje weer stilstaat:
Jonathan: Connery is Bond. He had style.
Andrew: But Roger Moore was funny.
Warren: Moonraker?! The gondola turns into a hovercraft? Retarded! And the guy had, like, no edge.
Andrew: Dalton had edge. In License to Kill, he was a rogue agent. Thats edgy. And he was amazing in The Living Daylights.
Jonathan: Which was written for Roger Moore, not Timothy Dalton.
Warren: This is stupid. We're wasting time. End of discussion.
[heel eventjes een stilte]
Warren: There was a shot of, like, pigeons doing doubletakes when that gondola blasted by. Moonraker is inexcusable.
En dan dat geluidje wat Buffy maakt nadat ze weer een slok veel te sterke drank neemt, de hele tijd door. Geweldig!
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 06-05-2002 00:15]
quote:Hehe ja Pulp-Fictiongesprekken voor Nerds
Op maandag 06 mei 2002 00:07 schreef Melluh het volgende:
Ik heb daarnet nog maar eens 'Life Serial' (6x05) gekeken, omdat ik dat 1 van de grappigste Buffy eps vind die er isIk kan me wel redelijk indentificeren met die 3 nerds/geeks, ik bedoel, ik studeer Telematica en vind Bond-films en X-files ook wel cool. En zoals je ziet, ik vind quotes uit films (en muziek) ook cool
[..]
Prachtig toch?
quote:Hehe, lijkt het inderdaad best wel op
Op maandag 06 mei 2002 01:07 schreef Capetown het volgende:
Hehe ja Pulp-Fictiongesprekken voor Nerds
Ik heb gister 'Seeing Red' gister nog maar eens gekeken en wat een fantastische episode. 'The body' was goed, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.
Bijvoorbeeld, in 'Seeing Red' zit volgens mij 1 van de best geacteerde aanrandingsscenes ooit. Ik weet, gelukkig, niet hoe het er in het echt uit ziet maar het lijkt griezelig echt. Op die laatste powermove van Buffy na natuurlijk, maar dat zou in het echt gelijk staan aan een trap in íemand z'n kloten.
HiZ: icq me maar.
Prachtig hoe de Evil Willow vernielend de aflevering doorstoomt en duidelijk is dat ze een erg krachtige heks is die zelfs een slayer aankan als ze dat zou willen. Vraag is natuurlijk waar ze nu heen is, gaat ze Warren zelfs in de dood pijnigen?
Hm, ja ben benieuwd wat Willow nou bedoelde met 'one down..'. Wie zou ze nou bedoelen, die andere 2? Of misschien in het algemeen een aantal bad guys? Je merkt trouwens wel dat de vampier-Willow boven begint te komen ('bored now').
En zal Spike er achter komen dat wat hij zoekt misschien niet echt is wat hij wil? Ik -voel- dat Joss Whedon ons ook daarmee nog wat verrassingen gaat bezorgen.
En die Warner.... IEUW! .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
he he .
[Dit bericht is gewijzigd door kikkerlikkerfan op 14-05-2002 10:24]
Ben wel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren met Spike, als hij niet oppast met wat hij wenst zit hij zo ook met een ziel opgescheept
quote:Zou kunnen, maar dan zou het dus een herhaling worden van dat gedoe met Angel.
Op dinsdag 14 mei 2002 15:43 schreef HiZ het volgende:
Me likey, bad willow very good.Ben wel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren met Spike, als hij niet oppast met wat hij wenst zit hij zo ook met een ziel opgescheept
En mens worden lijkt me ook niet, want waarom zou Angel dan zo'n hele lijdensweg moeten afleggen om zijn menselijkheid terug te verdienen.
quote:echt vette aflevering he
Op dinsdag 14 mei 2002 10:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Spoiler voor als je Ep 20 - Villains nog zien moet:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Whoei, dat was cool. Al die letters over d'r lichaam en dan dus all black hair (wat op sommige momenten gewoon bruin is).En die Warner.... IEUW!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
he he.
villains is een geweldige aflevering.. Willow ver very very evil
quote:Omdat Angel een mens zou willen zijn, Spike daarentegen wil niks liever zijn dan een echte vampier.
Op dinsdag 14 mei 2002 17:05 schreef Capetown het volgende:[..]
Zou kunnen, maar dan zou het dus een herhaling worden van dat gedoe met Angel.
En mens worden lijkt me ook niet, want waarom zou Angel dan zo'n hele lijdensweg moeten afleggen om zijn menselijkheid terug te verdienen.
quote:Dan laat hij zich wel weer bijten denk ik, net als Darla. Drusilla kan dat klusje wel weer aan.
Op woensdag 15 mei 2002 02:00 schreef HiZ het volgende:[..]
Omdat Angel een mens zou willen zijn, Spike daarentegen wil niks liever zijn dan een echte vampier.
quote:Hij is inderdaad erg goed.
Op maandag 13 mei 2002 21:52 schreef Melluh het volgende:
Buffy 6x20 'Villians' is ERG goed. Evil willow kenden we al een beetje uit afleveringen waar ze een boos was, maar nu is ze pissed off!Prachtig hoe de Evil Willow vernielend de aflevering doorstoomt en duidelijk is dat ze een erg krachtige heks is die zelfs een slayer aankan als ze dat zou willen. Vraag is natuurlijk waar ze nu heen is, gaat ze Warren zelfs in de dood pijnigen?
BTW volgens mij stond hij eerder op jouw server dan dat in amerika de aflevering werd uitgezonden. Gisteren werd aflevering 20 pas uitgezonden op upn
quote:Nice to see you've joined us on that train.
Op woensdag 15 mei 2002 20:56 schreef DJP het volgende:
BTW volgens mij stond hij eerder op jouw server dan dat in amerika de aflevering werd uitgezonden.
quote:Helaas lukt me dat aankomende maandag sowieso niet, want ik zit dan nog op Pinkpop
Op woensdag 15 mei 2002 20:56 schreef DJP het volgende:
BTW volgens mij stond hij eerder op jouw server dan dat in amerika de aflevering werd uitgezonden.Gisteren werd aflevering 20 pas uitgezonden op upn
Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat, want als die episode echt 'Two to go' heet dan wil ik wel eens weten of die titel er is omdat Willow echt doorslaat en die 2 side-kicks pakt of dat er iets anders mee bedoeld wordt.
quote:Ja dat wil hij, maar het probleem is dat hij dat niet zei. Hij zei dat hij 'weer net zoals vroeger wilde worden'. Vroeger is in Spikes geval heel erg lang en omvat ook een periode dat hij gewoon 'William' was. Een naam die Buffy trouwens in de laatste paar episodes erg vaak heeft gebruikt.
Op woensdag 15 mei 2002 20:24 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Spike, wil gewoon die chip uit zijn hoofd, zodat hij weer "the big bad" wordt. Geweldige aflevering 6x20. Normaal vindt ik willow niet zo aantrekkelijk, maar in deze aflevering, _damn_ !![]()
![]()
![]()
quote:EEEEEEKKKK !!!! een extra dag wachten...
Op donderdag 16 mei 2002 17:55 schreef Melluh het volgende:[..]
Helaas lukt me dat aankomende maandag sowieso niet, want ik zit dan nog op Pinkpop
Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat, want als die episode echt 'Two to go' heet dan wil ik wel eens weten of die titel er is omdat Willow echt doorslaat en die 2 side-kicks pakt of dat er iets anders mee bedoeld wordt.
Het morele vraagstuk wordt in 'two to go' wel heel accuut als Willow Andrew en Jonathan gaat vermoorden. De twee sidekicks hebben Warren wel gesteund, maar ze zijn eigenlijk geen van beiden echt heel fout geweest. Warren was de moordenaar en verdiende het te sterven. Andrew en Jonathan daarentegen hebben niet echt verdiend dood te gaan.
quote:Toch zal de relatie tussen Buffy en Willow nooit meer hetzelfde worden denk ik. Willow heeft een mens vermoord (geslacht is denk ik een betere term), en zoals Buffy al zei: hij mag dan wel een moordenaar geweest zijn, maar de normale mensenwereld heeft daar zijn eigen wetten voor.
Op vrijdag 17 mei 2002 04:15 schreef HiZ het volgende:[..]
EEEEEEKKKK !!!! een extra dag wachten...
Het morele vraagstuk wordt in 'two to go' wel heel accuut als Willow Andrew en Jonathan gaat vermoorden. De twee sidekicks hebben Warren wel gesteund, maar ze zijn eigenlijk geen van beiden echt heel fout geweest. Warren was de moordenaar en verdiende het te sterven. Andrew en Jonathan daarentegen hebben niet echt verdiend dood te gaan.
quote:Staat tegenover dat Buffy, voorzover zij weet dan, in het vierde seizoen ook een mens heeft gedood. Ze heeft daar toen geen consequenties verbonden. Pas in seizoen zes, met de dood van het vriendinnetje van Warren dat haar in de schoenen werd geschoven kreeg ze last van schuldgevoelens.
Op vrijdag 17 mei 2002 11:26 schreef Capetown het volgende:[..]
Toch zal de relatie tussen Buffy en Willow nooit meer hetzelfde worden denk ik. Willow heeft een mens vermoord (geslacht is denk ik een betere term), en zoals Buffy al zei: hij mag dan wel een moordenaar geweest zijn, maar de normale mensenwereld heeft daar zijn eigen wetten voor.
PS. Melluh, bedankt nog
quote:Die (menselijke) sidekick van de burgemeester in seizoen 3. Als ik het me goed herinner was de feitelijke moordenaar Faith, maar Buffy wist niet beter dan dat zij hem vermoord had.
Op zondag 19 mei 2002 16:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Wie heeft ze vermoord dan, HiZ?
Nu ik dit opschrijf begin ik trouwens zelf ook te twijfelen. Want er begint ook iets op te borrelen over een gesprek met Giles daarover.
quote:Alle Buffy afleveringen (en waarschijnlijk ook andere series) zijn eerder op internet te vinden dan op tv. Je moet alleen wel weten waar je moet zoeken.
Op woensdag 15 mei 2002 20:56 schreef DJP het volgende:[..]
Hij is inderdaad erg goed.
thanks again voor het sharen.:)BTW volgens mij stond hij eerder op jouw server dan dat in amerika de aflevering werd uitgezonden.
Gisteren werd aflevering 20 pas uitgezonden op upn
quote:Faith heeft 'm vermoord en heeft aan Giles verteld dat Buffy het gedaan had. Giles speelde het spel mee, maar wist dat Faith loog.
Op maandag 20 mei 2002 03:45 schreef HiZ het volgende:
Die (menselijke) sidekick van de burgemeester in seizoen 3. Als ik het me goed herinner was de feitelijke moordenaar Faith, maar Buffy wist niet beter dan dat zij hem vermoord had.Nu ik dit opschrijf begin ik trouwens zelf ook te twijfelen. Want er begint ook iets op te borrelen over een gesprek met Giles daarover.
Dan was er nog Joyce's vriend Ted. Die brak zijn nek toen Buffy 'm van de trap schopte, maar dat bleek achteraf een robot. .
quote:Juh! En Pinkpop was cool! Vanacht om 5 uur thuisgekomen om alweer om 8:30 in de collegebanken te zitten
Op dinsdag 21 mei 2002 08:48 schreef kikkerlikkerfan het volgende:. MELLUH?!?!?!?!?!
.
Ben je al terug?!?!
De 2 (ja twee! "Two Hour Season Finale") staan over een 20 minuten online. Hij heet 'One down two to go'. So enjoy.
Je bent echt een toppertje!
Dit is trouwens het eerste seizoen dat afloopt met een cliffhanger!
Alleen wel een super happy end zeg..bah
giles die doodgaat, maar dan toch weer niet.
Wel grappig.. Waarschijnlij krijg je in seizoen 7 Dawn the vampire slayer, want zij was behoorlijk aan eht asskicken op het laast
quote:Die Sarah wordt echt overal bijgesleept, ook bij Dawsons Creek en Roswell en vast nog wel meer.
Op dinsdag 21 mei 2002 14:02 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik heb net gekeken. Erg mooi!
The return of Sarah McLachlan!.
Dit is trouwens het eerste seizoen dat afloopt met een cliffhanger!
Ehm, die cliffhanger, heb je goed opgelet bij seizoen 5? Dat was anders ook niet mis als kloofbungelaar.
Ik vond het een coole episode, Willow die evil is, genieten gewoon die kwaadheid en de rust die ze heeft. Vooral toen ze tegen Dawn boos werd, zag je opeens dat haar kwaadheid heel erg diep zat.
quote:Gaaf
Op zondag 19 mei 2002 17:14 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik heb net deze besteld... Komt ingelijst in de woonkamer..
Ik zie dat je ze allebei hebt. Nog cooler. Kompleet ! Whoei...
Ben nu wel heeeel erg benieuwd voor seizoen 7 of die nu
wel komt of niet.
quote:Ja, en Spike begint.
Op dinsdag 21 mei 2002 14:19 schreef Ultrawuft het volgende:
hoezo cliff hanger? Willow is toch gestopt.
Wat voor cliffhanger in s05 dan, Melluh?
Dood is dood toch? The End.
Nee, s05 vond ik juist heel mooi afgesloten.
Had er ook niet mee gezeten als dat het eind van de hele serie was geweest.
quote:Nou Melluh, je hebt een horde dames en twee nichten die je adoreren hier, wat wil je nog meer?
Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Funnie het volgende:
Melluh is onze held hier !
quote:Mee eens dat het een goede afsluiting was, maar toen ik die episode had gezien dacht ik echt van "WTF the slayer dood? Als het doorgaat wat gaan ze dan doen? Ik wil het @$@%@# nu zien, aaarrrghh!"
Op dinsdag 21 mei 2002 14:51 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Wat voor cliffhanger in s05 dan, Melluh?
Dood is dood toch? The End.
Nee, s05 vond ik juist heel mooi afgesloten.Had er ook niet mee gezeten als dat het eind van de hele serie was geweest.
Spike kan wel een zomertje ondergedoken zitten en net weer terugkomen als deze voorbij is (Gut, dat is nou ook toevallig, Spike), maar Willow zal toch direct de consequenties (en haar vrienden) onder ogen moeten zien.
Als ze de tijdslijn aanhouden die ze altijd aangehouden hebben, dan zien we dus niet hoe dat gaat en dat zou jammer zijn.
Ga straks na het zwemmen maar eens kijken.
quote:Ja seizoen 7 komt! Zeker weten!
Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Funnie het volgende:
Ja !
Melluh is onze held hier !Ik zie dat je ze allebei hebt. Nog cooler. Kompleet ! Whoei...
Ben nu wel heeeel erg benieuwd voor seizoen 7 of die nu
wel komt of niet.
quote:Ik ben niet kikkerlikker.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:55 schreef DJP het volgende:
btw is kikkerlikker gellarboy? Ik weer es wat gemist.
quote:Hehehe ik kan je inderdaad op geen onwaarheid betrappen hier.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Ik ben niet kikkerlikker.
En kikkerlikker is niet Gellarboy.
quote:Spike heeft nu weer een ziel, dus Big Bad zit er niet in gok ik.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
en hopelijk zien we in Spike volgend jaar weer een ouderwetse Big Bad...
Was er niet een prophecy dat Buffy bestemd is voor een vampier met een ziel?
quote:Ik vertel dan ook zelden onwaarheden.
Op dinsdag 21 mei 2002 22:05 schreef Capetown het volgende:
Hehehe ik kan je inderdaad op geen onwaarheid betrappen hier.
quote:we'll see...
Op dinsdag 21 mei 2002 22:07 schreef Capetown het volgende:[..]
Spike heeft nu weer een ziel, dus Big Bad zit er niet in gok ik.
quote:Net5 zendt nu alleen nog seizoen 5 uit (nieuwe eps en herhalingen).
Op woensdag 22 mei 2002 02:08 schreef Buzzzz het volgende:
(net 5 18:40)?
quote:Je had gelijk
Op woensdag 22 mei 2002 02:03 schreef HiZ het volgende:
LOL LOL LOL.. ik wist het .. ik wist het ik wist het... Spike heeft weer een zielEn dat had ik niet eens gelezen op een spoilersite.
Wat Spike vroeg he: "Make me what I was, so Buffy can get what she deserves". Kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden natuurlijk.
Ik vond dat stukje met Buffy en Giles ook heel leuk. Allebei in de slappe lach omdat Buffy met Spike had geslapen. Meesterlijk!
quote:Joss: "Jeez. We HAVE a vampire with a SOUL, you think we're doing that again?"
Op woensdag 22 mei 2002 02:03 schreef HiZ het volgende:
Spike heeft weer een ziel
na wat discussies gelezen te hebben denk ik dat hij weer mens is. Hij wilde worden wat hij vroeger was.. hij is nooit een vampier met ziel geweest... dus dat zou niet kloppen... dus of weer de oude Spike (zoals hij wilde volgens mij) of gewoon weer William (zoals hij denk ik nu dus gemaakt is). Dus geen Spike met ziel denk ik.
quote:We zullen het zien, die demon zei het anders vrij letterlijk. En Joss moet je niet altijd geloven.
Op woensdag 22 mei 2002 16:32 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
Joss: "Jeez. We HAVE a vampire with a SOUL, you think we're doing that again?"
na wat discussies gelezen te hebben denk ik dat hij weer mens is. Hij wilde worden wat hij vroeger was.. hij is nooit een vampier met ziel geweest... dus dat zou niet kloppen... dus of weer de oude Spike (zoals hij wilde volgens mij) of gewoon weer William (zoals hij denk ik nu dus gemaakt is). Dus geen Spike met ziel denk ik.
Oh en trouwens, een vampier die weer mens is geworden hebben we ook al gehad he (Darla).
quote:Verrek, is seizoen 6 hier ook al op TV dan?
Op vrijdag 24 mei 2002 19:23 schreef Buzzzz het volgende:
mensen kinderen, wat een spannende aflevering.. Ik ben benieuwd hoe het afloopt..
Die Dawn kan behoorlijk acteren hoor
maar goed, reclame is bijna afgelopen.. Ik zit weer gekluisterd
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 19:35 schreef Capetown het volgende:[..]
Verrek, is seizoen 6 hier ook al op TV dan?
quote:Je zit in het verkeerde topic, check http://forum.fok.nl/showtopic.php/150727/3/25/ daar gaat het over seizoen 5.
Op vrijdag 24 mei 2002 19:37 schreef Buzzzz het volgende:Ik kan niet wachten tot Buffy tegenover Glory komt te staan..
Daarna komt seizoen 6 toch wel op tv mag ik aannemen?
Seizoen 6 komt voorlopig niet op de TV
quote:Nee!!!
Op vrijdag 24 mei 2002 20:05 schreef Melluh het volgende:[..]
Je zit in het verkeerde topic, check http://forum.fok.nl/showtopic.php/150727/3/25/ daar gaat het over seizoen 5.
Seizoen 6 komt voorlopig niet op de TV
Erg goed, maar scary, feel-bad en extreem cliffhangery. Joss Whedon, je bent een schoft! (maar wel een held)
Maar goed, ff paar maandjes wachten en dan zien we het wel.
Maar idd het zou best wel eens om spike kunnen gaan, die advies komt vragen bij angel.
quote:hmmmm
Op dinsdag 21 mei 2002 21:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Ik ben niet kikkerlikker.
En kikkerlikker is niet Gellarboy.
quote:nee 22
Op zaterdag 25 mei 2002 22:14 schreef Slayher het volgende:
seizoen 6 bestaat uit 21 afleveringen ?
quote:thanks gaat weer even verder zoeken
Op zondag 26 mei 2002 09:22 schreef charmed_angel het volgende:[..]
nee 22
quote:Ik weet niet meer wie het beweerde, maar er was iemand die zei dat deze episode miscchien niet door Net 5 uitgezonden zou worden. Bij het uitlaten van mijn hond dacht ik daar plots aan, en dat het nooit waar kon zijn. De musical is een tamelijke sleutel aflevering namelijk, met al die mensen die plotseling de waarheid zingen.
Op zondag 19 mei 2002 17:14 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik heb net deze besteld... Komt ingelijst in de woonkamer..
quote:ht zou wle vet zielig voor angel zijn. die moet vet ranzig veel vechten om weer mens te worden. spike gaat ffkes bij een demon was trials doen en hoppa hij is weer mens
Op woensdag 22 mei 2002 18:27 schreef Capetown het volgende:[..]
We zullen het zien, die demon zei het anders vrij letterlijk. En Joss moet je niet altijd geloven.
Oh en trouwens, een vampier die weer mens is geworden hebben we ook al gehad he (Darla).
Maar aan de andere kant, angel is ook weer mens geweest maar dat heb ie zelf weer terug gedraaid.....
i'm losing it
quote:bah. erge spoiler in het BUFFY SEIZOEN 6 TOPIC. en niet angel seizoen 3.
Op zaterdag 25 mei 2002 19:04 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze angel gaan opsporen, want die lijkt mij toch vrij moeilijk te vinden.Maar idd het zou best wel eens om spike kunnen gaan, die advies komt vragen bij angel.
quote:Lijkt me dat Cordy wel eventjes een handje zal komen helpen om dat te regelen, dat is nu denk ik wel een erg powerfull vrouwtje geworden.....
Op zaterdag 25 mei 2002 19:04 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze angel gaan opsporen, want die lijkt mij toch vrij moeilijk te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door LordLynx op 09-06-2002 13:46]
maar seizoen 3 van angel is erg gaaf. ben nu bij aflevering 10 aanbeland. (kijk nu 6 per dag ongeveer... nu erg freaky bezig
even van te voren excuses aanbieden aan me buurt bewoners die ook op de kabel zitten.. sorry voor al die bandbreedte die ik sloop voor angel
22x 450 mb is erg veel
A: De serie gaat dus door?
B: Het zou om Britney Spears gaan... Zal toch nie...
quote:Britney zou een gastrol gaan spelen geloof ik, maar no way dat ze haar de rol van Buffy laten overnemen. Sowieso kunnen ze het simpelweg niet maken om iemand anders dan SMG de rol van Buffy te laten spelen, dus wees daar maar niet bang voor.
Op woensdag 26 juni 2002 22:06 schreef Frutsel het volgende:
Het zou om Britney Spears gaan... Zal toch nie...
Kortom, niet alles geloven wat je hoort!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |