Ik dacht dat het nummer ging over iemand die kwaad werd op z'n geliefde door een ruzie, terwijl ie de ruzie maar had gedroomd en het dus uit had gemaakt zonder reden.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou....... he....... tis menselijk om gedumpt te worden als je het niet verwacht.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nummer ging over iemand die kwaad werd op z'n geliefde door een ruzie, terwijl ie de ruzie maar had gedroomd en het dus uit had gemaakt zonder reden.
Alsof het zo erg is dat ik de tekst van een Marco Borsato-nummer niet snap.quote:
de tekst beter luisteren/lezen... dan word het wel duidelijker... en dan een keer echt zo gedumpt te worden.... dan vind je t nummer geweldig om mee te bleeeeerenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nummer ging over iemand die kwaad werd op z'n geliefde door een ruzie, terwijl ie de ruzie maar had gedroomd en het dus uit had gemaakt zonder reden.
Anyway, vind het geen fijn liedje.
jaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Alsof het zo erg is dat ik de tekst van een Marco Borsato-nummer niet snap.
Nou dat zit wel goed, maar dan nog vind ik het geen fijn nummer hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tekst beter luisteren/lezen... dan word het wel duidelijker... en dan een keer echt zo gedumpt te worden.... dan vind je t nummer geweldig om mee te bleeeeeren
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tekst beter luisteren/lezen... dan word het wel duidelijker... en dan een keer echt zo gedumpt te worden.... dan vind je t nummer geweldig om mee te bleeeeeren
alweer bijgekomen?quote:
lennon of diaan? wie was de dader?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef peaceman het volgende:
Nauwelijks geslapen vannacht en dat kwam niet door de top 2000.
We hoorden het al van het agregaat wat naast je lagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef peaceman het volgende:
Nauwelijks geslapen vannacht en dat kwam niet door de top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |