dat bedoel ik dus iddquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef nomar83 het volgende:
Hoe kan iemand nog emoties hebben bij dit nummer na die persiflage in de Lama's?
Brrrr, erg herkenbaar nummerquote:Op donderdag 31 december 2009 11:20 schreef Nizno het volgende:
Borsatoooooooohoooooooooooooooooooooooo
in een waas hoor ik je zeggen dat je alles op wilt gevenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Brrrr, erg herkenbaar nummer![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een waas hoor ik je zeggen dat je alles op wilt geven
is een hele grote leugen en een kaartenhuis geblekennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
lekker!!quote:
Hoe stom kan je zijn?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:23 schreef FritsFlits het volgende:
Het is net of iemand anders
In jouw lichaam is gekropen
En ik heb niet eens gemerkt
Dat ie naar binnen is geslopen
Om jouw liefde uit te wissen
En m'n wereld te vernielen
Wil er niemand me vertellen
Dat ik alles heb gedroomd...![]()
![]()
nou....... he....... tis menselijk om gedumpt te worden als je het niet verwacht.quote:
Ik dacht dat het nummer ging over iemand die kwaad werd op z'n geliefde door een ruzie, terwijl ie de ruzie maar had gedroomd en het dus uit had gemaakt zonder reden.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou....... he....... tis menselijk om gedumpt te worden als je het niet verwacht.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nummer ging over iemand die kwaad werd op z'n geliefde door een ruzie, terwijl ie de ruzie maar had gedroomd en het dus uit had gemaakt zonder reden.
Alsof het zo erg is dat ik de tekst van een Marco Borsato-nummer niet snap.quote:
de tekst beter luisteren/lezen... dan word het wel duidelijker... en dan een keer echt zo gedumpt te worden.... dan vind je t nummer geweldig om mee te bleeeeerenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nummer ging over iemand die kwaad werd op z'n geliefde door een ruzie, terwijl ie de ruzie maar had gedroomd en het dus uit had gemaakt zonder reden.
Anyway, vind het geen fijn liedje.
jaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Alsof het zo erg is dat ik de tekst van een Marco Borsato-nummer niet snap.
Nou dat zit wel goed, maar dan nog vind ik het geen fijn nummer hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tekst beter luisteren/lezen... dan word het wel duidelijker... en dan een keer echt zo gedumpt te worden.... dan vind je t nummer geweldig om mee te bleeeeeren
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 31 december 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tekst beter luisteren/lezen... dan word het wel duidelijker... en dan een keer echt zo gedumpt te worden.... dan vind je t nummer geweldig om mee te bleeeeeren
alweer bijgekomen?quote:
lennon of diaan? wie was de dader?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef peaceman het volgende:
Nauwelijks geslapen vannacht en dat kwam niet door de top 2000.
We hoorden het al van het agregaat wat naast je lagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef peaceman het volgende:
Nauwelijks geslapen vannacht en dat kwam niet door de top 2000.
Beidequote:Op donderdag 31 december 2009 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
lennon of diaan? wie was de dader?
aggos........ dan heb ik medeleiden met je.... Twan was wel rustig?quote:
Volgens mij wilde Bowie voorkruipenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
Dat intro van Cat Stevens had ik nog niet eerder gehoord
Ja, alleen vroeg wakker... maarja, toen had ik toch al k*t geslapen...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
aggos........ dan heb ik medeleiden met je.... Twan was wel rustig?
verder alles goed schat?quote:
goedemorgenquote:
Had ik wel via de site, luister nu via nederland.fmquote:Op donderdag 31 december 2009 11:47 schreef Neleos het volgende:
Hebben jullie ook een haperende stream?
Noppes doet het perfect hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:47 schreef Neleos het volgende:
Hebben jullie ook een haperende stream?
111 ook, hoewel, voor de zekerheid zet ik de PC dan uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Nizno het volgende:
nummwe 119 gaat vast heel veel reacties opleveren hier
Katie op haar fietsquote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
verder alles goed schat?
[..]
goedemorgen
Nummer 79 ook denk ik. Dat is ook niet mijn favoriet.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
111 ook, hoewel, voor de zekerheid zet ik de PC dan uit.
Dat is totaal overschat teveel gedraaid braaknummer, dank voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
111 geeft positieve reacties.... 119 zal alleen negatief zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
klopt!!!quote:
echt niet! Een geweldig nummer. Had van mij ook best hoger mogen staan....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is totaal overschat teveel gedraaid braaknummer, dank voor de waarschuwing!
Gelukkig is ze alweer op de weg terug. Van die plaatjes die de top 2000 hoog inknallen en daarna elk jaar dalen. Enige jammere is dat door zo'n nieuweling er weer een plaat voor altijd wegvalt.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Nizno het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef TUFKAL het volgende:
107 121 ABBA : The winner takes it all
142 120 Jimi Hendrix Experience : All along the watchtower
58 119 Katie Melua : Nine million bicycles
121 118 U2 : Beautiful day
98 117 Sting : Fragile![]()
114 116 Simple Minds : Belfast child![]()
199 115 Anouk : Nobody’s wife
69 114 Gé Reinders : Bloasmuziek![]()
47 113 10CC : Dreadlock holiday![]()
80 112 Black Sabbath : Paranoid
56 111 John Miles : Music![]()
blaasmuziek mooi?quote:
Limburger hequote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blaasmuziek mooi?
WHY?? F%^%$%^king WHY??
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Limburger he
Ik vind 't een mooi nummer, mooie tekst.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef Chiappucci het volgende:
Wat 'Bloasmuziek' hier zo hoog in de lijst doet snap zelfs ik als Limburger niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |