Komt omdat het vuurwerk steeds duurder word denk ik. Wie haald er nu voor 1000 euro aan vuurwerk?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:52 schreef Harajuku. het volgende:
't Vuurwerk wordt hier elk jaar minder. Paar jaar geleden wilden ze altijd elkaar allemaal aftroeven denk ikMaar tegenwoordig is het een kwartiertje en dan zijn we wel zo'n beetje klaar.
Hoi!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:01 schreef -Nienna- het volgende:
Leuk, een Drenthe-topic.
Zelf woon ik in Assen![]()
nu ligt er overal van die ranzige drapquote:Op maandag 18 januari 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Yeehaw, eindelijk zie ik de straat weer.
Hoiquote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoi!
Er wordt hier alleen niet zo vaak gereageerd ;-)
Geen idee, daarom vraag ik het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef Nemephis het volgende:
Is er nog iets leuks te doen dan van 't weekend?
Meestal ga ik iets leuks doen in Groningenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef -Nienna- het volgende:
Weekend![]()
Gaat iemand nog iets leuks doen in Drenthe?
Moet alleen nog een beetje kouder worden, zodat het langer blijft liggen. Helaas dooi voorspeld voor de rest van de weekquote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Meestal ga ik iets leuks doen in Groningen![]()
. Dat is 15 minuten vanaf Roden.
Weer flinke sneeuw gevallen trouwens. Er wordt meer verwacht.
Dat is dan weer een tegenvaller..... Dit betekent ook vast weer dat er bij ons in de straat lekkage zal ontstaan in huis. Er zit een bouwfout in het huis, maar de woningbouw doet er niet zoveel aan geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet alleen nog een beetje kouder worden, zodat het langer blijft liggen. Helaas dooi voorspeld voor de rest van de week
nu ligt er op sommige plekken nog ijs met een laagje water erop. liep met de hond maar kon net zo goed de hond voor de slee spannen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet alleen nog een beetje kouder worden, zodat het langer blijft liggen. Helaas dooi voorspeld voor de rest van de week
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu ligt er op sommige plekken nog ijs met een laagje water erop. liep met de hond maar kon net zo goed de hond voor de slee spannen.
Of juist de mooiste aangezien er bijna geen Drent post hierquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Het moet wel de saaiste provincie van Nederland zijn als er alleen over het weer wordt geluld
gooi er eens ene onderwerp in danquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Het moet wel de saaiste provincie van Nederland zijn als er alleen over het weer wordt geluld
ik kijk nooit naar tv drenthe.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Drenthe omarmt haar kneuterigheid zo enorm dat niemand die jong is zich nog echt identificeert met de provincie. Omroep Drenthe is gewoon omroep jaren '50 en nog eerder.
Het meest tekenend was een prijsuitreiking jaren geleden. De prijs ging naar de persoon die de Drentse taal in een positief daglicht had geplaatst voor heel Nederland in dat jaar. Eén of andere over heide en schoapen dichtende vrouw won. In datzelfde jaar had Skik een paar hits in het DrentsTe modern. Niet kneuterig.
Ja hier ook al een week of twee. Het zorgt alleen maar voor meer zooi op de wegquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:14 schreef mustisuc het volgende:
[..]
In Assen strooien ze al heel lang met zand wat echt perfect werkt (NOT!).
Wat een asociale horken zeg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef simmu het volgende:
/sjaggerijnig
hier strooien ze gewoon niet. met niks. wel hebben we 9 busjes in de straat die ook te beroerd zijn om ff te wachten tot ik (tweelingzwanger plus anderhalfjarige in buggy glibberglijglij) voorbij ben en al glijend voorbij sjeezen. en nee; we hebben hier ook geen stoepen. mag ik, ik ben die pestzooi spuugzat!
dieverquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een asociale horken zeg!
Waar woon je?
Mn schoonouders wonen in 2e exloermond en in de 5 jaar dat ik daar dus kom(en 2 jaar min of meer gewoond heb) heb ik nooit gemerkt dat er in drenthe iets leuks te doen wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef Nemephis het volgende:
Is er nog iets leuks te doen dan van 't weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |