En nu heb je een fulltime baanquote:Op donderdag 31 december 2009 06:24 schreef eeneneenistwee het volgende:
Pfff, het was een paniekzaaiende door de crisis beheerste kutdecennium. Alles wat jij boven noemde kon ik in de jaren 90 doen, en ik zou dat ook nooit veranderen als ik de kans kreeg. Ik had het toen 100 maal lekkerder als jij, trust me.![]()
![]()
Ik zag je bijdehande reactie aankomen, maar kon net niet op tijd toevoegenquote:Op donderdag 31 december 2009 06:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
En nu heb je een fulltime baan
Nogmaals het gaat niet over mij, anders klaagde ik ook niet. Maar jij beoordeelt alles aan de hand van uiterlijk zo te zien, goedgelovige ventje.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
En nu heb je een fulltime baan
Word al bang voor de toekomst mensenquote:Op donderdag 31 december 2009 06:41 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik beoordeel het decennium idd op m'n persoonlijke ervaringen (), en niet op politieke en maatschappelijke ontwikkelingen
Doe niet zo verzuurd man
![]()
leg uit?quote:Op donderdag 31 december 2009 06:43 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
Word al bang voor de toekomst mensen
dat "verzuurd" van de vroegere generaties hardwerkende Nederlanders heeft ervoor gezorgd dat je op internet kan komen afzeiken met je onzin verhaaltjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:41 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik beoordeel het decennium idd op m'n persoonlijke ervaringen (), en niet op politieke en maatschappelijke ontwikkelingen
Doe niet zo verzuurd man
![]()
mensen zoals jij die zich meer zorgen maken over hun eigen welzijn ipv de samenleving is juist iets te moeten vrezen. Want de jongeren zijn de toekomst. Maar goed niet iedereen is zoals jij gelukkig, en daarbij ben ik ook een beetje onbillijk aan de anderenquote:
Ik open het meest positieve topic dat in tijden in klaagbaak geopend is, een jaren-0 adoratietopic. Want in dat decennium heb ik persoonlijk een briljante tijd gehad. Als je de jaren '0 wilt afzeiken, of wilt klagen dat studenten het zoveel beter hebben dan jij open je maar een eigen topicquote:Op donderdag 31 december 2009 06:45 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
dat "verzuurd" van de vroegere generaties hardwerkende Nederlanders heeft ervoor gezorgd dat je op internet kan komen afzeiken met je onzin verhaaltjes.
Man, dat je persoonlijk gelukkig bent betekent toch niet dat je geen oog hebt voor de ontwikkelingen in een maatschappij? Je kent me niet eens. Ik ben actief bij een politieke partij, zit in het bestuur van een studievereniging, doe een maatschappelijk relevante opleiding - maar daarnaast heb ik ook gewoon een enorm toffe tijd gehadquote:Op donderdag 31 december 2009 06:47 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
mensen zoals jij die zich meer zorgen maken over hun eigen welzijn ipv de samenleving is juist iets te moeten vrezen. Want de jongeren zijn de toekomst. Maar goed niet iedereen is zoals jij gelukkig, en daarbij ben ik ook een beetje onbillijk aan de anderen
jij bent te stom in de juiste forum te plaatsen. Dit is klaagbak man, hier moet je klagen en niet loven.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Ik open het meest positieve topic dat in tijden in klaagbaak geopend is, een jaren-0 adoratietopic. Want in dat decennium heb ik persoonlijk een briljante tijd gehad. Als je de jaren '0 wilt afzeiken, of wilt klagen dat studenten het zoveel beter hebben dan jij open je maar een eigen topic
Het is dan juist een combinatie van de twee, want als de maatschappij zo slecht in elkaar fungeert (denk aan oorlog bijv.) dan heb jij het ook zwaar te verduren. En jij zit in de politiek toch ook nog? En het toch niet weet?quote:Op donderdag 31 december 2009 06:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Man, dat je persoonlijk gelukkig bent betekent toch niet dat je geen oog hebt voor de ontwikkelingen in een maatschappij? Je kent me niet eens. Ik ben actief bij een politieke partij, zit in het bestuur van een studievereniging, doe een maatschappelijk relevante opleiding - maar daarnaast heb ik ook gewoon een enorm toffe tijd gehad
Wat een onzin. In je eerste reactie vertel je dat je de jaren '90 zo fantastisch vond. Die tijd was voor jou persoonlijk toch ook niet minder omdat er toevallig een oorlog op de Balkan of in Kuwait was?quote:Op donderdag 31 december 2009 06:55 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
Het is dan juist een combinatie van de twee, want als de maatschappij zo slecht in elkaar fungeert (denk aan oorlog bijv.) dan heb jij het ook zwaar te verduren. En jij zit in de politiek toch ook nog? En het toch niet weet?
Jij snapt het gewoon niet. Elke keer moet ik je een hele boek uitleggen of zo. Misschien is politiek de juiste richting niet voor jou.quote:Op donderdag 31 december 2009 07:01 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. In je eerste reactie vertel je dat je de jaren '90 zo fantastisch vond. Die tijd was voor jou persoonlijk toch ook niet minder omdat er toevallig een oorlog op de Balkan of in Kuwait was?![]()
Nee jij snapt het niet. Je moralistische gezeik hoort helemaal niet in dit topic thuis. Dit topic is bedoeld voor mensen die zich wél vermaakt hebben de afgelopen 10 jaar - wanneer je je persoonlijke geluk te veel laat afhangen van externe factoren als een economische crisis zul je nooit gelukkig wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 07:05 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet. Elke keer moet ik je een hele boek uitleggen of zo. Misschien is politiek de juiste richting niet voor jou.
De oorlog in Kuwait of Balkan betrof mij niet. Je moet je eigen samenleving juist aanpakken en oplossen niet dat van een ander. Dat doe je pas als je het zelf allemaal voor elkaar hebt. Dat leer je in Political Science?
Maak dan eens je OP duidelijk dat dit over persoonlijke situaties gaat en kom niet met subjectieve vage taal dat de 00 jaren zo lekker waren, etc. Want dat ligt aan ieder zijn eigen gevoel.quote:Op donderdag 31 december 2009 07:09 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet. Je moralistische gezeik hoort helemaal niet in dit topic thuis. Dit topic is bedoeld voor mensen die zich wél vermaakt hebben de afgelopen 10 jaar - wanneer je je persoonlijke geluk te veel laat afhangen van externe factoren als een economische crisis zul je nooit gelukkig worden
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:24 schreef eeneneenistwee het volgende:
Pfff, het was een paniekzaaiende door de crisis beheerste kutdecennium. Alles wat jij boven noemde kon ik in de jaren 90 doen, en ik zou dat ook nooit veranderen als ik de kans kreeg. Ik had het toen 100 maal lekkerder als jij, trust me.![]()
![]()
Dit. Mijn jaren 0 waren weinig bijzonder, ik ben met serieus werken begonnen, heb heel wat verkeerde keuzes gemaakt en ben definitief de onschuld van de jeugd uit het oog verloren. Oftewel: ik hoop op mooie jaren 10, veel minder kan het eigenlijk niet worden.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
klinkt alsof je een prachtige 10 jaar achter de rug hebt TS, well done !!
zucht...bring back the 80's
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Superlam het volgende:
Eens maar '10 gaat dubbel zo goed worden! Meer vrijheid meer genieten meer leven! Ik pak het dubbel zo hard aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |