abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76252289
In de jaren '0 ging ik voor het eerst naar de middelbare school, zoende ik voor het eerst een meisje, ging ik voor het eerst alleen met vrienden op vakantie, ging ik voor het eerst stappen, rookte ik mijn eerste joint, ging ik studeren en op kamers wonen, haalde ik mijn rijbewijs en ontdekte ik fantastische muziek en films.

Ik ben opgegroeid in de jaren '0, en het was een fantastische tijd. Morgen is die tijd voorbij. M'n 4 jaar studiefinanciering zit er bijna op, het einde van m'n studie komt in zicht. Tijd voor de jaren '10, waarvan ik misschien de grootste helft zal vullen met 40-urige werkweken.

Adoreer hier de jaren 0

klacht: De jaren 10
anti-klacht: De jaren 0
  donderdag 31 december 2009 @ 06:22:04 #2
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_76252290
klinkt alsof je een prachtige 10 jaar achter de rug hebt TS, well done !!
zucht...bring back the 80's
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_76252291
Same here. Heerlijke jaren, heb gelukkig ook nog 2/3 jaar studie te gaan maar ik zal ook in het komende decenium eraan moeten gaan geloven. Werken.....
pi_76252292
Pfff, het was een paniekzaaiende door de crisis beheerste kutdecennium. Alles wat jij boven noemde kon ik in de jaren 90 doen, en ik zou dat ook nooit veranderen als ik de kans kreeg. Ik had het toen 100 maal lekkerder als jij, trust me.
pi_76252298
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:24 schreef eeneneenistwee het volgende:
Pfff, het was een paniekzaaiende door de crisis beheerste kutdecennium. Alles wat jij boven noemde kon ik in de jaren 90 doen, en ik zou dat ook nooit veranderen als ik de kans kreeg. Ik had het toen 100 maal lekkerder als jij, trust me.
En nu heb je een fulltime baan
pi_76252299
En daar heb ik het ook niet over mijn eigen, want de jaren gingen bij mij goed, (lees: veel neuken ) maar over de wereldomstandigheden/nieuws o.h.a.
pi_76252303
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:33 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Ik zag je bijdehande reactie aankomen, maar kon net niet op tijd toevoegen
pi_76252308
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:33 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Nogmaals het gaat niet over mij, anders klaagde ik ook niet. Maar jij beoordeelt alles aan de hand van uiterlijk zo te zien, goedgelovige ventje.
pi_76252317
Ik beoordeel het decennium idd op m'n persoonlijke ervaringen ( ), en niet op politieke en maatschappelijke ontwikkelingen Doe niet zo verzuurd man
pi_76252322
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:41 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik beoordeel het decennium idd op m'n persoonlijke ervaringen ( ), en niet op politieke en maatschappelijke ontwikkelingen Doe niet zo verzuurd man
Word al bang voor de toekomst mensen
pi_76252324
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:43 schreef eeneneenistwee het volgende:

[..]

Word al bang voor de toekomst mensen
leg uit?
pi_76252327
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:41 schreef _dirkjan_ het volgende:
dat "verzuurd" van de vroegere generaties hardwerkende Nederlanders heeft ervoor gezorgd dat je op internet kan komen afzeiken met je onzin verhaaltjes.
pi_76252329
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:43 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

leg uit?
mensen zoals jij die zich meer zorgen maken over hun eigen welzijn ipv de samenleving is juist iets te moeten vrezen. Want de jongeren zijn de toekomst. Maar goed niet iedereen is zoals jij gelukkig, en daarbij ben ik ook een beetje onbillijk aan de anderen
pi_76252334
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:45 schreef eeneneenistwee het volgende:

[..]

dat "verzuurd" van de vroegere generaties hardwerkende Nederlanders heeft ervoor gezorgd dat je op internet kan komen afzeiken met je onzin verhaaltjes.
Ik open het meest positieve topic dat in tijden in klaagbaak geopend is, een jaren-0 adoratietopic. Want in dat decennium heb ik persoonlijk een briljante tijd gehad. Als je de jaren '0 wilt afzeiken, of wilt klagen dat studenten het zoveel beter hebben dan jij open je maar een eigen topic
pi_76252335
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:47 schreef eeneneenistwee het volgende:

[..]

mensen zoals jij die zich meer zorgen maken over hun eigen welzijn ipv de samenleving is juist iets te moeten vrezen. Want de jongeren zijn de toekomst. Maar goed niet iedereen is zoals jij gelukkig, en daarbij ben ik ook een beetje onbillijk aan de anderen
Man, dat je persoonlijk gelukkig bent betekent toch niet dat je geen oog hebt voor de ontwikkelingen in een maatschappij? Je kent me niet eens. Ik ben actief bij een politieke partij, zit in het bestuur van een studievereniging, doe een maatschappelijk relevante opleiding - maar daarnaast heb ik ook gewoon een enorm toffe tijd gehad
pi_76252339
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:50 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Ik open het meest positieve topic dat in tijden in klaagbaak geopend is, een jaren-0 adoratietopic. Want in dat decennium heb ik persoonlijk een briljante tijd gehad. Als je de jaren '0 wilt afzeiken, of wilt klagen dat studenten het zoveel beter hebben dan jij open je maar een eigen topic
jij bent te stom in de juiste forum te plaatsen. Dit is klaagbak man, hier moet je klagen en niet loven. Een enkele "gemiddelde" topic van mij overtreft 10 van jouw beste, malloot.
pi_76252340
Persoonlijk hoogtepuntje van het afgelopen decennium:

pi_76252344
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:51 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Man, dat je persoonlijk gelukkig bent betekent toch niet dat je geen oog hebt voor de ontwikkelingen in een maatschappij? Je kent me niet eens. Ik ben actief bij een politieke partij, zit in het bestuur van een studievereniging, doe een maatschappelijk relevante opleiding - maar daarnaast heb ik ook gewoon een enorm toffe tijd gehad
Het is dan juist een combinatie van de twee, want als de maatschappij zo slecht in elkaar fungeert (denk aan oorlog bijv.) dan heb jij het ook zwaar te verduren. En jij zit in de politiek toch ook nog? En het toch niet weet?
pi_76252354
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:55 schreef eeneneenistwee het volgende:

[..]

Het is dan juist een combinatie van de twee, want als de maatschappij zo slecht in elkaar fungeert (denk aan oorlog bijv.) dan heb jij het ook zwaar te verduren. En jij zit in de politiek toch ook nog? En het toch niet weet?
Wat een onzin. In je eerste reactie vertel je dat je de jaren '90 zo fantastisch vond. Die tijd was voor jou persoonlijk toch ook niet minder omdat er toevallig een oorlog op de Balkan of in Kuwait was?
pi_76252364
quote:
Op donderdag 31 december 2009 07:01 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Wat een onzin. In je eerste reactie vertel je dat je de jaren '90 zo fantastisch vond. Die tijd was voor jou persoonlijk toch ook niet minder omdat er toevallig een oorlog op de Balkan of in Kuwait was?
Jij snapt het gewoon niet. Elke keer moet ik je een hele boek uitleggen of zo. Misschien is politiek de juiste richting niet voor jou.

De oorlog in Kuwait of Balkan betrof mij niet. Je moet je eigen samenleving juist aanpakken en oplossen niet dat van een ander. Dat doe je pas als je het zelf allemaal voor elkaar hebt. Dat leer je in Political Science?
pi_76252372
quote:
Op donderdag 31 december 2009 07:05 schreef eeneneenistwee het volgende:

[..]

Jij snapt het gewoon niet. Elke keer moet ik je een hele boek uitleggen of zo. Misschien is politiek de juiste richting niet voor jou.

De oorlog in Kuwait of Balkan betrof mij niet. Je moet je eigen samenleving juist aanpakken en oplossen niet dat van een ander. Dat doe je pas als je het zelf allemaal voor elkaar hebt. Dat leer je in Political Science?
Nee jij snapt het niet. Je moralistische gezeik hoort helemaal niet in dit topic thuis. Dit topic is bedoeld voor mensen die zich wél vermaakt hebben de afgelopen 10 jaar - wanneer je je persoonlijke geluk te veel laat afhangen van externe factoren als een economische crisis zul je nooit gelukkig worden
pi_76252398
quote:
Op donderdag 31 december 2009 07:09 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Nee jij snapt het niet. Je moralistische gezeik hoort helemaal niet in dit topic thuis. Dit topic is bedoeld voor mensen die zich wél vermaakt hebben de afgelopen 10 jaar - wanneer je je persoonlijke geluk te veel laat afhangen van externe factoren als een economische crisis zul je nooit gelukkig worden
Maak dan eens je OP duidelijk dat dit over persoonlijke situaties gaat en kom niet met subjectieve vage taal dat de 00 jaren zo lekker waren, etc. Want dat ligt aan ieder zijn eigen gevoel.
  donderdag 31 december 2009 @ 07:40:26 #23
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_76252465
Uit het jaar 0 heeft lately wel een andere betekenis ja
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_76252988
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:24 schreef eeneneenistwee het volgende:
Helemaal mee eens.
History became legend, legend became myth.
  donderdag 31 december 2009 @ 08:53:33 #25
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_76253035
Hoe heet het aflopende decennium uberhaupt? Jaren '00? 2000s? Of wat?
You know, I've learned something today
pi_76253602
quote:
Op donderdag 31 december 2009 06:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
klinkt alsof je een prachtige 10 jaar achter de rug hebt TS, well done !!
zucht...bring back the 80's
Dit. Mijn jaren 0 waren weinig bijzonder, ik ben met serieus werken begonnen, heb heel wat verkeerde keuzes gemaakt en ben definitief de onschuld van de jeugd uit het oog verloren. Oftewel: ik hoop op mooie jaren 10, veel minder kan het eigenlijk niet worden.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_76257620
goed topic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_76257938
Het decenium dat begon met het millenniumprobleem (Dachten ze....)
Het decennium dat de terroristische dreigingen terug kwamen....
Best eng, 10 jaar lijken echt hooguit 5 jaar in mijn hoofd. De tijd gaat veeeeeeeeulste snel.
.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:05:20 #29
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76258101
2000-2010 waren voor mij ook geweldig. maar ik denk dat de jaren 10-20 leuker worden
pi_76258482
Zelfde hier.
pi_76259061
Door heel veel ellende waren 2000-2010 voor mij ronduit kut. De jaren negentig daarentegen waren zalig, net zoals de jaren '10 dat gaan worden.

Geen huis-boom-beest, dus lekker ongebonden. Ik ben niet van plan dat in de komen jaren te gaan veranderen. Nog goed in vorm en ook mijn jeugdige uitstraling heb ik niet verloren. Dus laat die 18-jarige meisjes maar blijven komen. Nee, in de komende jaren ga ik de schade van de 00's lekker inhalen.

Over een paar dagen komt de big 3-0, da's dan wel weer kut.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  donderdag 31 december 2009 @ 12:32:54 #32
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_76259196
damn......
10 jaar,vervlogen!
morgen zijn de jaren 80,30 jaar geleden,voelt aan als 20-15 jaar
  donderdag 31 december 2009 @ 12:34:49 #33
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_76259282
Eens, het was een mooie tijd, die jaren '0.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_76260473
Obligate smart-ass opmerking:
Je hebt nog een jaar. Men is begonnen met tellen bij het jaar 1 en niet bij nul. De jaren nul zijn dan ook pas echt begonnen op 1 januari 2001, dus eindigen ze ook pas aan het eind van 2010.
pi_76260534
Eens maar '10 gaat dubbel zo goed worden! Meer vrijheid meer genieten meer leven! Ik pak het dubbel zo hard aan!
pi_76265534
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Superlam het volgende:
Eens maar '10 gaat dubbel zo goed worden! Meer vrijheid meer genieten meer leven! Ik pak het dubbel zo hard aan!
zou mooi zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')