abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 december 2009 @ 09:31:29 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_76253509
Bløf
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76253616
Ah, Tong was dit jaar nog niet genoeg in herhaling gevallen. Dus op de valreep nog z'n topic .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_76253807
Blöf
pi_76257192
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:46 schreef Lort het volgende:

[..]

Wie radiohead(popmuziek) luistert heeft 0,0 muziekkennis.
Sowieso is het voor mij onbegrijpelijk dat je überhaupt kan twijfelen aan het gegeven dat radiohead popmuziek is
Radiohead is zeker geen popmuziek. Ze hebben zoals elke grote band wel natuurlijk enkele popplaatjes. Maar over het algemeen is het veel te ontoegankelijk om het pop te noemen.
Enige reden dat je het pop kan noemen is simpelweg omdat ze populair zijn. Maar dat is te kort door de bocht.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:08:43 #55
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_76258230
Coldplay heeft in het verleden écht mooie nummers gemaakt (eerste 2 EP's en eerste 2 albums + de B-side van Shiver), daarna werd het allemaal wat commercieler (lees: slechter).

Radiohead ken ik eigenlijk niet zo heel goed, maar Street Spirit, Airbag en Paranoid Android zijn geweldige nummers.

Blof is de minste in dit rijtje, snap ook eigenlijk niet het verband met Coldplay en Radiohead. Maar als ik moet kiezen, 'haat' ik Blof het meest.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_76258286
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef Haarklip het volgende:
Blof is de minste in dit rijtje, snap ook eigenlijk niet het verband met Coldplay en Radiohead. Maar als ik moet kiezen, 'haat' ik Blof het meest.
Tja, Tong met zijn haat he. Dat dit topique nog open is .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 31 december 2009 @ 12:11:30 #57
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_76258326
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Vind Keane niet echt goed in dat rijtje passen als ik eerlijk ben
Dat is inderdaad het mongolenbroertje van die familie.
pi_76267083
Ik snap niet dat sommigen Radiohead niet goed vinden. Ik snap wel dat je het geen leuke muziek vindt, maar dat is volgens mij een ander verhaal. Ik heb dit persoonlijk met veel andere muziek, Zoals Pink Floyd bijvoorbeeld. Ik vindt het wel goede muziek, alleen niet leuk en zal het dan ook niet zo snel opzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')