Ja, ze doen geen recht meer aan de M, hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef ThunderChild het volgende:
Nou, tegenwoordig hoef ik het niet meer zo. Al die SMS troep die op de buis gekwakt wordt . . .![]()
bedoel je ooit, vroeger?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
We krijgen dit uur wel de door Engelsen beschouwd als de beste gitarist van de wereld
Jaren 70 Jan Akkermanquote:
Alleeen in de nachten.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze doen geen recht meer aan de M, hè?
Ik heb net Wish you were here geluisterd, maar het zegt me niks. En ik heb net ff de eerste 50/60 nummers bekeken van de top 2000 en op eentje van de Eagles na ken ik ze allemaal. Dus voor een twintiger heb ik wel een meer dan gemiddelde muziekkennis.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou, drie nummers zeggen hem niks. Dan schort er echt wat aan je muziekkennis. Je hoeft ze niet mooi te vinden, dat is wat anders.
Tuurlijk je deed vakantiewerk waar ze arbeidsvitamine draaidenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb net Wish you were here geluisterd, maar het zegt me niks. En ik heb net ff de eerste 50/60 nummers bekeken van de top 2000 en op eentje van de Eagles na ken ik ze allemaal. Dus voor een twintiger heb ik wel een meer dan gemiddelde muziekkennis.
Dit dusquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk je deed vakantiewerk waar ze arbeidsvitamine draaiden
Dat was 1973 of zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Oh wacht even, Jan Akkerman. Dat is echt jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, tong.
Dan heeft die baas wel goed voor je gezorgd.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit eens verteld ofzo?
Ik zou het niet meer weten, ik kijk er niet meer naarquote:Op donderdag 31 december 2009 01:21 schreef rhubarbje het volgende:
en er komt bija geen muziek meer op
alleen series
die ik stiekem heel leuk vind![]()
"De titel van het laatste nummer was mogelijk een bewuste poets die dj's werd gebakken: "Dat was Hocus Pocus van Focus"."quote:Op donderdag 31 december 2009 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Drievoudige rijm.
En hij klinkt lekker!
Dat is zeker netjes. Maar dat je de hele bekende nummers van de Floyd niet kent, is een gat in je muziekkennis. Ik heb er ook lang over gedaan om ze te waarderen, dat wil ik best toegeven.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb net Wish you were here geluisterd, maar het zegt me niks. En ik heb net ff de eerste 50/60 nummers bekeken van de top 2000 en op eentje van de Eagles na ken ik ze allemaal. Dus voor een twintiger heb ik wel een meer dan gemiddelde muziekkennis.
Is bij velenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit eens verteld ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |