quote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is waarschijnlijk heiligschennis, maar ik hoor dit liever van Billy Idol
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef FritsFlits het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Gastquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Koop een bril, ik ben geen boyquote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Timo20 het volgende:
Gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don`t you mess with The Doors, boy
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Koop een bril, ik ben geen boy
You know what I meanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Koop een bril, ik ben geen boy
Coolquote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Timo20 het volgende:
Klinkt goed, L.A. binnen rijden met dit nummer. We gaan komend voorjaar ook een rondreis met de auto maken door het westen van US of A
Vervelendquote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Timo20 het volgende:
Klinkt goed, L.A. binnen rijden met dit nummer. We gaan komend voorjaar ook een rondreis met de auto maken door het westen van US of A
Ben benieuwdquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef Kaat38 het volgende:
Zow, ben ook weer boven water, de hele avond gemist wegens eeeh verplicht verjaardagsbezoek, zucht...
Zie ik daar weer Fleetwood Mac met Sara in het lijstje? Yesssssss.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vervelend.
* Roel_Jewel jaloers is
Ik ook, ik ben er ook nog nooit geweest en met de kinderen zal dat er voorlopig ook nog wel niet van komen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwdnog nooit in de States geweest
Tja, dat krijg je van shandyquote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn glas leegdrinken en dan naar bed... begin helemaal in te kakken.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je van shandy
quote:
Avond, alles goed gegaan met de kleine en oliebollen bakken?quote:
heb je plannen dan voor de avond van 1 januari?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik heb vanavond maar 1 blikje gehad, bij mn ouders wel 3... maar goed dat ik niet aan het zwaardere spul zit, dan lag ik nu al te slapen. Dat moet morgenavond nog wat worden.
Yeps, alles ging goed. Lennon was na zn maaltijd daar toch al weer in zn ogen aan het wrijven dus maar naar bed gedaan daar. Hij werd rond half 8 wakker.. toen nog maar even blijven zitten en thuisgekomen meteen weer naar bed gedaan. Het is zo'n makkelijk kindquote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Avond, alles goed gegaan met de kleine en oliebollen bakken?
Ik heb zeker heel wat mooie muziek gemist he.
Hoor nu wel weer iets moois!
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Diaan73 het volgende:Ik heb vanavond maar 1 blikje gehad, bij mn ouders wel 3... maar goed dat ik niet aan het zwaardere spul zit, dan lag ik nu al te slapen. Dat moet morgenavond nog wat worden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je plannen dan voor de avond van 1 januari?
"we" of radio 2?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef peaceman het volgende:
Chauvinistisch volk zijn we ook... bovenste 500 worden sterk bevolkt door erg veel producties van Neerlandse bodem. Sommige goed, maar het meerendeel zou niet misstaan tussen positie 1800-2000.
Kortom, geslaagde avond enneh ach, mooie muziek heb ik thuis ook hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, alles ging goed. Lennon was na zn maaltijd daar toch al weer in zn ogen aan het wrijven dus maar naar bed gedaan daar. Hij werd rond half 8 wakker.. toen nog maar even blijven zitten en thuisgekomen meteen weer naar bed gedaan. Het is zo'n makkelijk kind![]()
![]()
![]()
Je hebt inderdaad mooie muziek gemist, maar ook toch wel een aantal mindere mooie met succes gemist.
ow dan kan het dus vanavond ook gewoon gaan sneeuwen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Wij vieren oud en nieuw altijd op 1 januari...
Morgenmiddag ook maar een uurtje gaan slapen als Lennon slaapt hahaha. Dan hou ik het wel vol 's avonds.quote:
Wat ben jij nog wakker....quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan kan het dus vanavond ook gewoon gaan sneeuwen.
hahaha of je gaat gewoon rond 7 uur slapen en dan om 11 uur wakker worden.. heb je een uur om wakker te wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgenmiddag ook maar een uurtje gaan slapen als Lennon slaapt hahaha. Dan hou ik het wel vol 's avonds.
Inderdaad dat ziet er niet uit...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef TUFKAL het volgende:
Die idiote verkleedpartijtjes in de studio
en dat terwijl ik al lekker onder mn 4seizoenendekbedjes ligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |