quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef La_Vita het volgende:
Want dan word je ook op 31 december gemaakt?
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef La_Vita het volgende:
Ben je nou echt zo achterlijk als dat je ons doet geloven in je vraagstellingquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef 3keernix het volgende:
Serieus hadden je ouders nix te doen ofzo? Ik kom ze meer en meer tegen mensen die jarig zijn op 31 December. Ik vraag me dan serieus af wat je ouders bezielde..verveelde ze zich ofzo?
Zo komt de OP toch over of wat.....quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef 3keernix het volgende:
Serieus hadden je ouders nix te doen ofzo? Ik kom ze meer en meer tegen mensen die jarig zijn op 31 December. Ik vraag me dan serieus af wat je ouders bezielde..verveelde ze zich ofzo?
Klacht: Jarig zijn op 31 December en dan een verjaardag geven
Dat.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef La_Vita het volgende:
Hoezo dat?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Biskwie het volgende:
ik was vorig jaar ook jarig op 31 december, dit jaar gelukkig niet
Uhm okequote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Biskwie het volgende:
oud&nieuw valt dan ook laat dit jaar hequote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Biskwie het volgende:
tis gewoon een kwestie van op het juiste moment rechtsaf slaan op de inter galactische snelweg, dan neem je een bypass via de grote beer, en heb je zo een shortcut...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oud&nieuw valt dan ook laat dit jaar he
Dit jaar gelukkig wel wat sneller na kerst, vorig jaar voelde het toch vreemd aan omdat het er wat meer tijd tussen zat.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oud&nieuw valt dan ook laat dit jaar he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |