* Leintjeuh port Freecell terug!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:55 schreef freecell het volgende:
* freecell port Lein!
Hoi!
Gelukkig nieuwjaar
*drie zoenen geeft*
'alleen een half glaasje lambrusco drinken' heeft hetzelfde effectquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:19 schreef golfer het volgende:
Voordeel van alleen maar goede bubbeltjeswijn drinken, zonder andere alcoholische dranken er tussendoor, is wel dat je de volgende dag 'fris en fruitig' opstaat. Zonder katers.
Ik heb op 1 glaasje na een fles rosé koud gemaakt en daarna nog wat Champagne en ik heb ook geen kater.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:19 schreef golfer het volgende:
Voordeel van alleen maar goede bubbeltjeswijn drinken, zonder andere alcoholische dranken er tussendoor, is wel dat je de volgende dag 'fris en fruitig' opstaat. Zonder katers.
Dat hangt er vanaf hoeveel je er van drinktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:19 schreef golfer het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:19 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker, maar het is allemaal fijne toekomstmuziek voor zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn voor je kinderen en kleinkind Bloes
Komt zeker veel op ze af zo, eerst nieuw kind, nu nieuw huis
Ik krijg een heel vreemd scherm waarin wordt afgeteld... ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zeker, maar het is allemaal fijne toekomstmuziek voor ze
Wil je nog ff zwijmelen
Ahw, nou zie ik 'm wel.quote:
\quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Aan die speen hangt een reusachtig konijn ja
tnxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Doen we sol! Fijn dat je oud en nieuw leuk was
Krak, idd het blijven gewoon je![]()
tnxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
SOL, ik wens je dat je heel vaak vooruit kan kijken en kan genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |