Ben wel gevraagd, was er vorig jaar welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gaan er nog mensen naar oldenzaal?
Ik maar niet eerder dan half 5 ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Rouwhorst?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben wel gevraagd, was er vorig jaar wel
W00T!, ik ben er ook.quote:
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Rouwhorstquote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!
Zo'n zaal. Wat ga jij doen dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is daar iets te doen dan? carnaval is pas in februari!!
Wij gaan bier drinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was vorig jaar een vet feestje
Ik weet niet eens of ik gaquote:Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wij gaan bier drinken.
Uhh eerst naar de ouders, oliebollen bakken... dan naar oma oliebollen brengen... dan naar een vriendin wijn drinken... dan avondeten bij me ouders... dan daar zitten tot een uur of 10... dan naar een andere vriendin... en dan na een uurtje of 1.00 de stad in (hengelo dus he)quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo'n zaal. Wat ga jij doen dan?
Ik háát carnaval trouwens.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik ga
Whoa, dat is een aardig schema!, pleintje enzo af?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh eerst naar de ouders, oliebollen bakken... dan naar oma oliebollen brengen... dan naar een vriendin wijn drinken... dan avondeten bij me ouders... dan daar zitten tot een uur of 10... dan naar een andere vriendin... en dan na een uurtje of 1.00 de stad in (hengelo dus he)
strakke planning... nu al moe
Ik ben geen 16 meer hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Whoa, dat is een aardig schema!, pleintje enzo af?
knallend begin van het nieuwe jaar dusquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
ROUWHORST!!!
Hoewel we daar vorig jaar knallende ruzie hadden
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
knallend begin van het nieuwe jaar dus
Sorry hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ben geen 16 meer hoor![]()
nee denk 3 musketiers, daar heb je tenminste geen kaarten voor nodig...
ben jij er ook?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
ROUWHORST!!!
Hoewel we daar vorig jaar knallende ruzie hadden
Jazeker!quote:
maar daar komen steltlopers en candygirls!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
musketiers is wel mooi idd!, zolang je maar niet naar new york![]()
gaat
Hoe kan ik je herkennenquote:
steltlopers? is dat iets nieuwsquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar daar komen steltlopers en candygirls!!!!!![]()
ik kom eigenlijk alleen nog maar in merlijn, de twee en de drie....
daar durf ik niet meer heen... dan wordt je geknuffeld door vreemden en dansen ze tegen de muurquote:Op donderdag 31 december 2009 13:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
steltlopers? is dat iets nieuws![]()
als ik in hengelo ben altijd bij de 0, maar dan niet heel lang ofzo.
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Okay en nu ga ik weg anders is me schema in de wartot morgen
fijne jaarwisseling alvast allemaal
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Okay en nu ga ik weg anders is me schema in de wartot morgen
fijne jaarwisseling alvast allemaal
3de keer nu al?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, weer wakker geworden met dikke kopzeert. Ben wéér vergeten de verwarming uit te draaien
2e keer, in een week tijd ofzoquote:
Hallo.quote:
Dat is niet zo mooi. Moet je 'm in de wasmachine gooien.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef SmokeSome het volgende:
Me kat heeft me opengehaald en me jas zit onder de stront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |