Slijmbalquote:
Tenminste iemand die mijn zangkunsten kan waarderenquote:
Player dat je er rondloopt...quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
* Brennel trekt zich niets aan van het commentaar en zingt vrolijk door.
Ik ben dan wel benieuwd hoe deze klinkt eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
* Brennel trekt zich niets aan van het commentaar en zingt vrolijk door.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Briggy het volgende:
Heee Roel, daar istie weer, HET hoogtepunt van SR09
Eens, die gozer kan echt zingen. Anders zou ie ook nooit op Motown belanden natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
waylon ! serieus een leuke single. De persoon vind ik persoonlijk een stuk minder, maar zingen kan 'ie wel ! Niet geheel onbelangrijk natuurlijk
Jup, daar kom je inderdaad niet zomaar terecht. Live staat 'ie wel zijn mannetje.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens, die gozer kan echt zingen. Anders zou ie ook nooit op Motown belanden natuurlijk.
Sonne bedoel je? Die kan ook prima heel zacht en liefjes gezongen wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoe deze klinkt eigenlijk
hij kan even niet meer ijdeltuit spelen met zijn korte koppie , dat scheelt al enormquote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
waylon ! serieus een leuke single. De persoon vind ik persoonlijk een stuk minder, maar zingen kan 'ie wel ! Niet geheel onbelangrijk natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |