Ach, een kniesoor die daar op let.....quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef Modus het volgende:
Het wordt helaas wel steeds minder de lijst van de vergeten hitjes, de eendagsvliegen. Dat vond ik wel de charme van de eerste paar edities. Ik wil geen muziek horen waarmee je op elke willekeurige zender al de hele dag doodgegooid wordt.
Hmja, maar dat zijn juist de nummers die de stemmers de hele dag op een willekeurige zender horen... Helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef Modus het volgende:
Het wordt helaas wel steeds minder de lijst van de vergeten hitjes, de eendagsvliegen. Dat vond ik wel de charme van de eerste paar edities. Ik wil geen muziek horen waarmee je op elke willekeurige zender al de hele dag doodgegooid wordt.
Heel 's Gravenhage stemt op de Top 2000 !quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God, wat the hell doen allemaal die bout liedjes van Anouk in Godsnaam in de lijst?
Nee nee, die ene met die gitaar en het wilde haar.quote:
it wasnt mequote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Heel 's Gravenhage stemt op de Top 2000 !
Als Volendammer kan ik zeggen dat dit in ieder geval onzin isquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
Heel volendam stemt op die Top 2000
Dat laatste geloof ik dan niet... gek he?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Als Volendammer kan ik zeggen dat dit in ieder geval onzin isDe muzieksmaak in volendam is een stuk beter dan je zou verwachten. Als Volendamse artiest kun je er natuurlijk ook niks aan doen dat al die brabanders en 100%NL luisteraars die muziek kopen en erop stemmen
Nick&Simon zouden veel liever Engelstalig optreden, maar dat verkoopt helaas niet.
Jammer, ik denk dat ik ze Engelstalig wel veel beter zou vinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Als Volendammer kan ik zeggen dat dit in ieder geval onzin isDe muzieksmaak in volendam is een stuk beter dan je zou verwachten. Als Volendamse artiest kun je er natuurlijk ook niks aan doen dat al die brabanders en 100%NL luisteraars die muziek kopen en erop stemmen
Nick&Simon zouden veel liever Engelstalig optreden, maar dat verkoopt helaas niet.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer, ik denk dat ik ze Engelstalig wel veel beter zou vinden.
dan zullen we brabant en 100 %NL luisteraars op één of andere manier moeten uitsluiten van de stemrondes.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Wil je me niet uitschelden!quote:
Zo kunnen we steeds wijzen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Heel 's Gravenhage stemt op de Top 2000 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |