Totaal herkenbaar, eensquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef marcel-o het volgende:
De bontkraag paupertjes hebben hun vuurwerkjes weer hoor![]()
wat een tyfusherrrie![]()
kzag ze net al in groupies voorbijlopen en dan links en rechts vlogen de vlinders en vuurpijltjes in t rond.![]()
kenne ze niet ff wachten tot morgen avond?![]()
klacht: bontkraagpaupers die oorlogje spelen op straat na 22:00
klacht: wekker gaat om 5:50![]()
antiklacht: Goldstrike![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
agree.
t heeft als bijnaam "Negerwaard" zegt genoegquote:
als ik google op negerwaard kom ik op jouw FoBoquote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
t heeft als bijnaam "Negerwaard" zegt genoeg
Gek dat ze daar niet wonen...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Pfff dan ben ik zo blij dat ik in een dorp woon, hè? Sterkte.
Ja, want blanke jongetjes hebben NOOIT vuurwerkquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef marcel-o het volgende:
kzag ze net al in groupies voorbijlopen en dan links en rechts vlogen de vlinders en vuurpijltjes in t rond.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Shoombak het volgende:
[..]
als ik google op negerwaard kom ik op jouw FoBo
Heerhugowaardquote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Pak je colt en test jou vuurwerk eensquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef marcel-o het volgende:
Vind ik ook wel eens... maar verder geniet ik ervan.quote:
Ik denk Beverwaard, Pluisquote:
wie heeft t hier over afkomst?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja, want blanke jongetjes hebben NOOIT vuurwerk
Jah, daar benne ze lekker carbiet aan het skieten.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Maakt niets uitquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, daar benne ze lekker carbiet aan het skieten.
Inkopper.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, daar benne ze lekker carbiet aan het skieten.
hahahaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ben er gelukkig weg over n maand of 2quote:
woon jij toevallig in de rivierenbuurt ?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ben er gelukkig weg over n maand of 2![]()
hmnee..quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef denz09 het volgende:
[..]
woon jij toevallig in de rivierenbuurt ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Ik denk dat hij zich niet aanstelt om eerlijk te zijn. Ik kan mij voorstellen dat hele wijken vol jongelui nu al flink aan het afsteken zijn. Dit is irritant.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Merkie het volgende:
TS = aansteller.
jeeyquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
IK HEB NET OOK EEN VUURWERKJE AFGESTOKEN!!!
Vuil jong kutjong, ga eens aan je opa vragen of dat beetje vuurwerk op de oorlog lijkt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef marcel-o het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuil jong kutjong, ga eens aan je opa vragen of dat beetje vuurwerk op de oorlog lijkt.![]()
.
Denk toch eens na voor je zulke zware woorden gebruikt.
PRAAT EENS WAT HARDER! OPA STOND TEN TIJDE VAN DIE EXPLOSIES MORTIEREN AF TE VUREN!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuil jong kutjong, ga eens aan je opa vragen of dat beetje vuurwerk op de oorlog lijkt.![]()
.
wat kom jij ineens huilenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
.
Neem een kopje kamille thee.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
.
met de bontkraagjes uit Negerwaard, De Burgemeester doet wel meequote:
Kom in de SC, da's gezelligquote:
Zie jij mij ergens jou tegenhouden?quote:
Nog niet, maar dat komt nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Zie jij mij ergens jou tegenhouden?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat komt nog wel..
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
IK HEB NET OOK EEN VUURWERKJE AFGESTOKEN!!!
Ik hoop van harte dat je een deksel tussen je ogen krijgtquote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Morgen word het hier ook een kankerherrie, lekker carbid schieten tussen de huizen.
Awpawrt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS heeft gelijk, het mag officieel pas vanaf 10:00u. ORDNUNG MUß SEIN!
[..]
Hè, apart.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je een deksel tussen je ogen krijgt![]()
Carbid schieten doe je op het platte land en niet in een woonwijk.
Ben eens ßtilquote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Mattie geef je adres ik ga je terror gek! Je zal wensen dat je nooit geboren was!
Maar jij bent wel lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef tliciouz het volgende:
Nog een half uur en dan begint het
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:28 schreef Adelante het volgende:
Hiet letten ze niet op tijd, of ze hanteren de Turkse tijd.
Ach dat hebben we allemaal wel eens gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 09:38 schreef Adelante het volgende:
Ik denk trouwens dat het uitermate rustig is vandaag op KLB, omdat de helft met zijn rugzak vol astronauten en babypijltjes de wijk onveilig maakt
Idd, dat zijn wel de typetjes ervoor, ach, zie het van de positieve kant, het tikt vrij lastig kuttopics zonder vingersquote:Op donderdag 31 december 2009 09:38 schreef Adelante het volgende:
Ik denk trouwens dat het uitermate rustig is vandaag op KLB, omdat de helft met zijn rugzak vol astronauten en babypijltjes de wijk onveilig maakt
Met jou kan ik praten, volgens mij ben ik 1 van de weinige vrouwen die dat tof vind.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Morgen word het hier ook een kankerherrie, lekker carbid schieten tussen de huizen.
Net of er geen ongelukken gebeuren met mensen die ouder dan 18 zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef thedude0 het volgende:
Frappant dat de laatste dag van het jaar meteen de kutste is. Als ze vuurwerkgebruik voor kinderen jonger dan 18 zouden verbieden dan zou het al een goed begin zijn.
Nee, antiklachten worden niet getolereerd. Als je je drankje wil posten open je lekker een topic in CUL.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef McWurth het volgende:
(die had ik niet voor niets weggehaald!)
vind jij dat niet lekker dus mogen wij dat niet posten
ik denk dat hij meer doelt op de gleuids overlast overdagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of er geen ongelukken gebeuren met mensen die ouder dan 18 zijn.
misschien dan ook maar eens een antiklaagbaak openen?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, antiklachten worden niet getolereerd. Als je je drankje wil posten open je lekker een topic in CUL.
Basta!
Dat is er al en heet ONZ. Nu weer over vuurwerk graag!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef McWurth het volgende:
[..]
misschien dan ook maar eens een antiklaagbaak openen?
wat een falers leven er toch ook hehquote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Godzijdank kunnen we dit jaar in alle rust wel vuurwerk afsteken. Tot voor vorig jaar hadden we zo'n patserige aso als buurman (woon verder in een normale wijk) die van mening was dat goedkoper vuurwerk storend was als hij zijn vuurpijlen van 25 euro per stuk de lucht in liet gaan.
(er was zelfs een keer dat ie zo afgeleid was dat een van zijn duurdere pijlen richting grond ging)
Stonden we wat licht vuurwerk af te steken in de achtertuin (neefjes enzo, kleine knallertjes) kwam die kerel zo naar buiten (heel stiekem zat ie in de deuropening om licht vuurwerk af te steken) begon ie zo van:quote:Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een falers leven er toch ook heh_!
wat een ongekende droeftoeter heequote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Stonden we wat licht vuurwerk af te steken in de achtertuin (neefjes enzo, kleine knallertjes) kwam die kerel zo naar buiten (heel stiekem zat ie in de deuropening om licht vuurwerk af te steken) begon ie zo van:
"Ja! Er liggen hier kinderen te slapen! Mijn kinderen lopen hier rond ja? Levensgevaarlijk wat jullie doen! Ben je gestoord ofzo?"
Begon die gast ook echt terug te gooien met rotjes en te vloeken en al
Mijn opa is overleden aan zovty, dus je confronteert me een beetje door je naam hier zo maar te pas en te onpas rond te laten slingeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Brickboy het volgende:
Overigens vind ik het erg ongepast om het woord "oorlog" in deze context te gebruiken. Dit is niet erg respectvol richting mensen die echt oorlog hebben meegemaakt.
Die zitten toch niet op fok.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Brickboy het volgende:
Overigens vind ik het erg ongepast om het woord "oorlog" in deze context te gebruiken. Dit is niet erg respectvol richting mensen die echt oorlog hebben meegemaakt.
't Is wat.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef alors het volgende:
Hier ook van die debiele carbidschieters![]()
Ik hoop dat ze het deksel op de neus krijgen, figuurlijk natuurlijk....
Als je respect verwacht dan zit je op het verkeerde forumquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Brickboy het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Bob-B het volgende:
klacht: mensen die een paar rotjes vergelijken met een oorlogsgebied
De ramen trillen en de deuren klapperen ervan anders...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Bob-B het volgende:
Twee zielen, één gedachte.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef marcel-o het volgende:
Dat was de kern van het verhaal niet. Het is gewoon een teringherrie omdat die klapjosti's weer losgelaten zijn met hun hobbyexplosieven. Vannacht, prima, maar vanaf 10 uur s'ochtends (en eigenlijk al dagen eerder) is het gewoon kansloos.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Bob-B het volgende:
De rest van het jaar zie je ze niet buiten iddquote:
het maakt anders meer slachtoffers onder de NL'se bevolking dan dat geneuzel in Afganishtanquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Bob-B het volgende:
evolutiequote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het maakt anders meer slachtoffers onder de NL'se bevolking dan dat geneuzel in Afganishtan.
Opmerking van de dagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het maakt anders meer slachtoffers onder de NL'se bevolking dan dat geneuzel in Afganishtan.
whehequote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die in de zomer hun vuurwerk al in Belgie gaan halen en dan zo rustig aan half november alvast beginnen? Was het maar daadwerkelijk 1 dag, dan was er weinig aan de hand geweest..quote:
Ben je dronken of probeer je een goede grap te maken door petjesvolk die voor de sport hun eigen ledenmaten er af knallen te vergelijken met oorlogsslachtoffers?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef marcel-o het volgende:
Met TS eensquote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef zovty het volgende:
[..]
.
Zie posters na mij en oordeel zelfquote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ben je dronken of probeer je een goede grap te maken door petjesvolk die voor de sport hun eigen ledenmaten er af knallen te vergelijken met oorlogsslachtoffers?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |