quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef SemperFii het volgende:
http://www.cockeyed.com/inside/goldschlager/goldschlager.html
idd. een shot Goldstrike met een shot jenever er achter aan en je bent done als je daarna weer lekker aan je biertje gaat lurkenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoldstrikeDaar heb ik erg slechte herinneringen aan
daarom is het ook zo leuk om laat in de nacht weg te geven aan mensen die je niet zo erg magquote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef Misan het volgende:
ja maar als laatste is juist zo fataal
quote:
samen doen ?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
hihi, vanavond nog een fles gehaald.
voor de sierquote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
maar waarom zit er dan echt goud in?
Om je huid van binnen open te maken met kleine scheurtjes zodat het bloed sneller de alcohol opneemtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
Omdat pyriet niet zo goed is om in te nemen!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
das dus een fabeltje, die goudschilver zijn zo dun en zacht dat je daar echt geen scheurtjes in je slokdarm oid van krijgt hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef AskMe het volgende:
[..]
Om je huid van binnen open te maken met kleine scheurtjes zodat het bloed sneller de alcohol opneemt
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
das dus een fabeltje, die goudschilver zijn zo dun en zacht dat je daar echt geen scheurtjes in je slokdarm oid van krijgt hoor
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef Paul het volgende:
Waarom gebeurd er niets als ik op start klik
dus niks waard met die dollar koers van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik dacht dat het goud in 1 fles iets van een 50dollarCENT waard was..
niks dus
staat op wikipidia, maar gn zin om te kijken
Volgens mij bestaat er geen goud dat niet geschikt is om juwelen van te maken...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef _Fanta het volgende:
Maar volgens mij gebruiken ze gewoon goud wa nie geschikt is om juwelen van te maken en wat verder ook geen enkele waarde heeft
Omdat dat volgens mij het verhaal erachter is. Indianen deden het er volgens mij in. Zal dus wel te maken hebben met edel, rein, rijkdom blabla. Aangezien de waarde erin weinig is en het waarschijnlijk duurder is om iets anders in te knikkeren dat niet schadelijk is.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
Nee, zelfde met staal, je kan er pisstaal van maken door er zooi bij te gooien.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef _Fanta het volgende:
Maar volgens mij gebruiken ze gewoon goud wa nie geschikt is om juwelen van te maken en wat verder ook geen enkele waarde heeft
jawel toch? hoe zuiverder t goud hoe meer karaat en hoe duurder, dus in denk dat ze voor goldstrike t goud nemen met t minste karaat ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen goud dat niet geschikt is om juwelen van te maken...
Anders zou het geen Goldstrike zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
't is 23.9 karaat vriend ..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jawel toch? hoe zuiverder t goud hoe meer karaat en hoe duurder, dus in denk dat ze voor goldstrike t goud nemen met t minste karaat ofzo
Hoe weet je dat?quote:
Het is wel zo ik heb verkering gehad met een juf, jij bent een juf, Ladidadada was een jufquote:
Dat is wat een maat van me zei, net zoals met glas in coke wat sneetjes maakt in je neus, waardoor het sneller in je bloed komtquote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
NEE DIE STUKJES GOUD SNIJDEN IN JE KEEL WAARDOOR DE ALCOHOL SNELLER GAAT WERKEN OMDAT HET ZO IN JE BLOED KOMT HEEL SNEL MAN
quote:
lul niequote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
NEE DIE STUKJES GOUD SNIJDEN IN JE KEEL WAARDOOR DE ALCOHOL SNELLER GAAT WERKEN OMDAT HET ZO IN JE BLOED KOMT HEEL SNEL MAN
DAT DAT KAN IN NEDERLAND mijn topicquote:
In de Goldstrike per fles is het zo weinig en inderdaad niet veel waard maar qua aanschaf wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef _Fanta het volgende:
Dat goud in goldstrike is geen ruk waard volgens mij. En wa betreft je gezondheid valt da beetje bladgoud in t niets vergeleken met t hoge alcoholpercentage
Wow..ik kan goud schijten..?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef Drinky het volgende:
Goud is een edel metaal en reageert niet, daarom zal het niet door je lichaam opgenomen worden, maar schijt je het er gewoon uit. Is ook niet giftig ofzo
Ja, en het hoopt zich op in je maag en na een tijdje poep je je eigen goudklompquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef -Datdus- het volgende:
goldstrike brand zo omdat het goud sneetjes maakt in je keel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |