Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb ik jarenlang fout gedacht dat het "Jan, Piet, Joris en Corneel" is?
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een goeie. Waar zijn ze ??![]()
Als je als beginnende muziekkenner dit nummer luistert, zou je denken dat Freddie Mercury nog leefde...quote:
eh... nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je als beginnende muziekkenner dit nummer luistert, zou je denken dat Freddie Mercury nog leefde...
Ik hou gewoon niet van Neil Diamond. Ik kan er niks aan doen...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef Homdeck het volgende:
Dat nummer van Neil Diamond is gewoon goed djenneke![]()
De hele avond? Zonder radio?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Geen paniek....
Peace-family is oliebollen bakken bij (schoon)familie
Een bosuil in dit topic.quote:
The horror ... the horror . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Geen paniek....
Peace-family is oliebollen bakken bij (schoon)familie
Heiligschennis!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je als beginnende muziekkenner dit nummer luistert, zou je denken dat Freddie Mercury nog leefde...
Dan is het aan onsquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vooral: Zonder deze topics te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |