mijn broertje heeft een vriendin die niet zo heel goed in de smaak valt bij de rest van zijn omgeving.
ze is vrij brutaal en denkt alles te kunnen maken...
af en toe kom ik nog eens bij mijn ouders en dan dump ik wel eens was wat ik net niet af kon krijgen.
het word dan gewassen en de boxers belanden op een stapel en de sokken in een grote "sokkenmand"
een tijdje terug had ik nog een paar family packs sokken gehaald en een paar foute nep boxers van een vriend gekregen die er teveel had gekocht.
2 mooie van goede kwaliteit en 2 lelijke van mindere kwaliteit (en een beetje te klein).
als eerste merkte ik dat de sokkenvoorraad wel erg klein was geworden...
en toevallig hoor ik kort daarna mijn broertje zeggen:
"hey, ik wil mijn sokken een keer terug, ik heb er zelf nauwelijks nog wat" tegen zijn vriendin.
dus duidelijk.... zijn vriendin neemt onze sokken mee en brengt ze niet terug (en juist de nieuwe lekker zachte sokken ontbreken).
gisteren mijn boxers een beetje sorteren (de versleten shit weg en een beetje opruimen).
merk ik opeens dat 2 van die goede namaak boxers weg zijn... waarvan ik er een dus bij haar was zag liggen...mijn boxer die ze met der dikke reet natuurlijk helemaal opgerekt heeft.
ben ook wat t-shirtjes kwijt...raak nooit kleding kwijt...dus 3x raden waar die zijn.
pauperhoer

weet iemand een leuk geintje?
ik dacht aan een soort van jeukpoeder in een nieuwe mooie boxer doen...