Of in ieder geval iets anders dan op Fok! zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
Een gast zonder leven.
Om 12 uur zuip je bier
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
Een gast zonder leven.
Om 12 uur zuip je bier champagne
Een gast zonder leven viert oud en nieuw op WoW.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
Een gast zonder leven.
Om 12 uur zuip je bier
Kun je die zin eens herhalen aub.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Om iemand met een leven ONZ gaat modereren.![]()
Om iemand met een leven ONZ gaat modereren.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kun je die zin eens herhalen aub.
Alsof je tot 3 uur vuurwerk blijft kijken buiten ?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Mdrop het volgende:
Ik teken wel voor de eerste rond 17.43 ofzo, eerder behoor je niet wakker te zijn op 01-01-10!
Verklaar u nader?quote:
Alsof vuurwerk het beste is aan nieuwjaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof je tot 3 uur vuurwerk blijft kijken buiten ?
Juist ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof vuurwerk het beste is aan nieuwjaar.
Kroegen zonder gedefinieerde sluitingstijd
Kijk uit maken ze er dalijk een wedstrijd vanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef R4ven het volgende:
Ik ook niet. Ik wil die nolifert wel feliciteren trouwens, hij verdient een prijs.
Ze doen maar, kunnen wij lachen ^.^quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk uit maken ze er dalijk een wedstrijd van
Deze mongool misschien wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef Suusje-V het volgende:
Ik niet, ben dan weg
Welke mongool gaat er nou tussen 31 december 23.50 en 1 januari 00.10 op FOK! posten, of überhaupt computeren?
Daar gaat je reputatie!quote:
Ja hoor, zat. Maar die zie ik de volgende dag. Waarom zou je nú wel 'normaal' kunnen posten en op dat tijdstip het als abnormaal beschouwen? Dan is het nu wat mij betreft nét zo debiel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jij?
Dan heb je toch ook geen vrienden/familie of wat?
Omdat het nu niet het einde van het jaar/decennium isquote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja hoor, zat. Maar die zie ik de volgende dag. Waarom zou je nú wel 'normaal' kunnen posten en op dat tijdstip het als abnormaal beschouwen? Dan is het nu wat mij betreft nét zo debiel.
Hoezo 'natuurlijk' met vrienden/familie vieren? Ik vind het een achterlijke traditie. En anders carbid schieten wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Omdat het nu niet het einde van het jaar/decennium is
Straks wel, dat moet je natuurlijk vieren met vrienden/familie
Ben zelf met m'n vriend en zijn vader en vrienden van hun (inmiddels ook mijn vrienden) in Kampen carbid schieten
[2005] Gamers wensenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had de eerste van 2005 geloof ik
Maar dat was toen
Tsja, dat is dan de mening van een vriendloze pauper die geen waarde hecht aan oud&nieuw met vrienden/familie vieren, of gewoon vuurwerk knallen met de burenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoezo 'natuurlijk' met vrienden/familie vieren? Ik vind het een achterlijke traditie. En anders carbid schieten wel.
Tuuk joh. Veel plezier met carbid schieten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan de mening van een vriendloze pauper die geen waarde hecht aan oud&nieuw met vrienden/familie vieren, of gewoon vuurwerk knallen met de buren
Dankjequote:Op woensdag 30 december 2009 21:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tuuk joh. Veel plezier met carbid schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |